Ötödik Fejezet (Kai)

24 3 2
                                    

Tűzzel tűz ellen

- Jó próbálkozás, Fogas!

Skylor befutott a barlangba, és átfordult a felajánlások halmán, felkapva egy fém kukafedőt, ahogy a lába földet ért. Aztán Kai és Tüzes Agyar közé ugrott, a fedőt pajzsként használva a tűzgolyók blokkolására.

Kai gyorsan elrugaszkodott a kövektől és talpra szökkent. Skylor ledobta a tűzforró vasat, és Kai látta, hogy Chen Mester tűzálló sütőkesztyűit viseli.

Ezekre miért nem gondoltam?, mérgelődött.

Úgy futottak el, hogy - Whoossh! Tüzes Agyar újabb robbanó tűzgolyót lőtt feléjük. Beszaladtak az átjáróba, rohanva a Tüzes Tó felé.

Kai lefékezett, és Skylor-ra nézett.

- Mégsem mentél el - mondta.

Skylor vállat vont. - Ahogy mondtam: nem vagy önmagad. Úgy gondoltam, rajtad tartom a szemem. És jól tettem, hogy így döntöttem.

Kai visszaemlékezett Tüzes Agyar forró leheletének szagára, és a tehetetlenség érzésére, amikor a szörny lefogta. Skylor nélkül már rántotta lenne belőle!

Visszagondolt az időre, amikor felfedezte, hogy igazából miben tökéletes: amikor rájött, hogy meg kell védenie a Zöld nindzsát. Minden, amit azóta tett, a döntései, azon alapultak, hogy másokat védett.

Aztán elgondolkodott azon, amit Skylor próbált mondani neki - az összes többi alkalomról, amikor a húga, Nya, és a barátai, Lloyd, Cole, Jay és Zane kisegítették a bajban. Megmentenék őt, és ő is őket, együtt pedig képesek voltak rengeteg mást megmenteni.

- Nem védhetek meg másokat, ha nem hagyom, hogy engem is megvédjenek - mondta ki hangosan.

Ahogy kimondta a szavakat, a szemei vörösen felragyogtak, és érezte, ahogy az erő áramlik benne. Tűz nőtt a kezében.

- Kai! - kiáltotta Skylor. - Az erőd visszatért!

- Igen - mondta -, éppen időben.

A Tűzördögök kiáltása visszhangot vert a folyosó falain, ahogy egyre közelebb értek a Tüzes Tóhoz.

- Hé, Skylor - mondta Kai, egyenesen a lány szemébe nézve.

- Mi az? - kérdezte a lány.

- Készülj fel - szólt. - Ezt együtt fejezzük be. Egész végig igazad volt. Nem győzhetem le Tüzes Agyart és a Tűzördögöket a segítséged nélkül!

Skylor megfogta a kezét és narancssárga ragyogás söpört végig a testén, aztán elhalványult. Vörös láng villant a szemében.

- Kész - válaszolt. - Itt az ideje, hogy tűz ellen tűzzel vágjunk vissza!

- ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!

A Tűzördögök kirohantak a barlang bejáratán, kezükben égő fáklyákat fogtak.

Whoossh! Kai és Skylor tűzgolyókat lőttek a támadókra. A lángok megütötték a tűzálló páncéljukat és ártalmatlanul lecsapódtak. Kai és Skylor tovább lőtte a tűzgolyókat, a Tűzördögök pedig folytatták útjukat előre.

 Kai és Skylor tovább lőtte a tűzgolyókat, a Tűzördögök pedig folytatták útjukat előre

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ninjago - Az elveszett erők felkutatása ✔️Where stories live. Discover now