Negyedik Fejezet (Kai)

26 2 1
                                    

Tüzes Agyar

Kai egy kezet érzett, ahogy megragadja a csuklóját, és felhúzza. Skylor megmentette!

– Egek! Nehéz lépést tartani veled – lihegte Skylor.

– Mi- Nem értem. Nem csúsztam meg, ugye? – kérdezte Kai.

Skylor a fejét rázta. – Nem. Szerintem csapda volt – mondta. – Egy olyan kőre léphettél, ami nem bírta el a súlyokat. –
Mozdulatot tett a négyzetalakú lyuk felé az ösvényen, ahonnan az előbb húzta ki.

Igaza van, gondolta Kai. De hála helyett érthetetlenség és düh bugyborékolt benne.

– Nem kellett volna megpróbálnod utolérni! – kiáltotta. – Nem is kellene itt lenned.

– Ó, nem? Épp az előbb mentettelek meg egy különösen ropogós végzettől! – vágott vissza Skylor.

– Csak ne ments meg többször, jó? Sosem fogom visszakapni az erőmet, ha nem egyedül csinálom végig – válaszolt Kai. – Nincs szükségem rád, Skylor!

A lány szemében lévő csillogás elhalványult, helyét a sértettség villanása vette át.

A lány szemében lévő csillogás elhalványult, helyét a sértettség villanása vette át

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


– Hát persze, Kai – mondta Skylor. – Sok szerencsét, hogy legyőzd egyedül Tüzes Agyart. – Átugrotta a lyukat az ösvényen, és visszakocogott a járműhöz.

Kai-on a sajnálat érzése suhant át, ahogy nézte a távolodó lányt, de gyorsan elsöpörte.

Skylor a legjobb, de ez az én küldetésem, nem az övé. Egyedül kell végigcsinálnom.

Kai lassan elindult a barlang bejárata felé, észben tartva Skylor figyelmeztetését a csapdákról. Minden egyes rést átugrott az ösvényen. Amikor elérte a bejáratot, megállt.

– Túl könnyű – mondta, és óvatosságból felvett egy követ, majd átdobta a bejáraton.

Whooossh! Lángok csaptak fel a bejáró alól. Ha egyből átment volna, ropogósra sült volna!

A lángok visszahúzódtak, Kai felvonta a szemöldökét. Kell lennie másik lehetőségnek, hogy átjussak itt. Újabb követ dobott el.

Whoosh! A lángok újra felcsaptak, aztán visszahúzódtak.

Csak jól kel időzíteni, gondolta Kai, és egy harmadik követ is áthajított a bejáraton.

Na, lássuk. És átugrott a lángokon, amint azok kialudtak, szaltóval érve földet.

A lángok felcsaptak mögötte – de biztonságosan kikerülte őket. Vigyorgott.

Ninjago - Az elveszett erők felkutatása ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora