3. гарно б виглядав у камері.

35 4 1
                                    

джисон сидів на лавочці з продуктами та цигаркою між зубами. не відійшовши він знову перепитав:

- що ти сказала?! - джисону навіть здалося, що це запитання було чути на всю вулицю. він продовжував робити тяжку за тяжкою.

- я кажу, що одружуюсь з мінхо! завтра ти їдеш обирати зі мною сукню, це не обговорюється! все, цілую. - дівчина навіть нічого не дала сказати у відповідь та поклала трубку.

з телефону тепер чулися тільки гудки. хан швидко докурив й взяв пакети до рук. ця новина не вилазила з його голови всю дорогу додому. хлопець йшов повільно та дивився під ноги прокручуючи цю розмову. він згадував засмучене лице мінхо на дні народженні сані. щось тут було не так... він не був схожий на людину, яка зробить чи вже зробила пропозицію справжнього кохання. скоро ця загадковість вилізе на поверхню. джисон мав все знати.

піднявшись на свій поверх, хан швидко розставив всі продукти по своїх місцях, але через декілька хвилин їх прийшлося діставати. хлопець дістав з кишені телефон. на цей час у нього було три замовлення. одне на завтра, друге на наступний тиждень і останнє має бути готовим через два ні. «ну хоч завтра знайду час для сестри» - проноситься у нього у голові. він йде за фартухом. джисон зав'язує волосся у свою пальмочку та добре миє руки. протирає робочу поверхню й дістає все потрібне. у нього замовили шоколадний бісквіт з вишневим кремом та ягідною начинкою, теж з вишні. зверху імітація кульок морозива та невеличка фігурка з шоколаду. джисон вмикає улюблену класику. взагалі, у плані музики він міг слухати все, але під час саме готування тортів, він мав хист саме до класики, особливо коли гра на фортепіано.

хан розбиває яйця, добре змішує вінчиком, додає цукор, знову хімічить вінчиком. додає просіяну муку та зосереджується на торті, але його думки у цьому весіллі з мінхо. як він і думав раніше, щось у цьому не так. щось є таке, що мають знати всі. джисон дістає міксер та збиває рідину, згадує той вечір на терасі та намагається хоч щось зрозуміти. з сестрою вони зустрічаються на новий рік, дні народження іноді прогулятися чи на шопінг. на останній зустрічі, не враховуючи третій ювілей сані, він мінхо не бачив. та взагалі не було згадки, що у неї є молодий чоловік. вона його приховувала? ні... знаючи балакучість цієї жінки вона одразу б розповіла. особливо коли під діями спиртних напоїв, але жодного, жодного слова, яке могло натякати на стосунки. вони ж не можуть одружуватися, якщо знайомі місяць або трохи більше, або навіть декілька днів... з'єднувати своє життя з невідомою людиною так одразу. одруження наосліп? ні, сестра з цього завжди сміялася. джисон ставить тісто у піч, коли з динаміку телефону грає джаз у перемішку з класикою. а може вона залишилася такою ж довірливою та погодилася?
мінхо не схожий на того, хто буде руйнувати життя заради чогось або грошей, у цьому випадку - бізнес. але він не такий великий, щоб його руйнувати чи присвоювати собі. хоча, люди різні бувають, хто його зна, що у нього у голові. прикидається милим та добрим чоловіком з котиками, а сам шукає богатих жінок, щоб сидіти на шиї.

твоя ваніль - світло серед кавових зерен. Where stories live. Discover now