1- ❝Şeytani Kıskançlık❞

3.2K 189 260
                                    

Lânet olsun babacık sen nadir birisin, kıyaslanamazsın. Ve bu çok korkutucu, onu elimde tutmaya çalışıyorum çünkü; onu ben buldum. Tüm sürtükler bilsin, onu kimseyle paylaşmayacağım.

Kış ayında karanlığın her tarafı esir aldığı saatlerde, erotik bir müzik eşliğinde ve kasvetli odada içimi dolduran aleti sürüyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kış ayında karanlığın her tarafı esir aldığı saatlerde, erotik bir müzik eşliğinde ve kasvetli odada içimi dolduran aleti sürüyordum. Başını geriye atmış ve aynı zamanda bir eliyle kalçama defalarca kez vururken, kanter içinde kalmış bir şekilde zevk noktamı ezmeye çalışıyordum. Öyle ki odada çalan müzik bile kalçalarım ile onun kasıklarının çarpışması sonucu çıkan sesleri susturamıyordu. Gözlerim geriye kayarken, zevk noktamı her ezişimde kasıklarımın
Karıncalanması gözlerimin geriye kaymasına sebep oluyordu.

Taehyung, parmaklarıyla saçlarımı geriye atarken, bir eliyle de belimi okşuyordu. Saçlarım Taehyung'a inat tekrar öne savrulmuş bir kaç tutamı da aralık olan dudaklarıma yapışmıştı. Aletinin üzerinde deliler gibi zıplayıp deliler gibi inlememe rağmen, o büyük soğuk kanlılıkla tepkilerini saklıyor, aralık olan dudaklarımın arasına girmiş olan saçımı parmaklarının arasına alarak kulaklarımın arasına yerleştiriyordu.

"I-ıhmm, sikimi mi kırmak istiyorsun, Jeon Jungkook?"

Diye dişlerini sıkarak söylendiğinde onu takmadım, bugün başka bir kızla öpüştüğünü gördüm ve çılgına döndüm. En sonunda beni susturmak için beni bu hâle getirmişti. Sevgili değildik, yatak arkadaşıydık. Ama asla öyle davranmıyorduk ki, bu durum ikimizinde oldukça hoşuna gidiyordu.

"Gerekirse evet."

Kendimi daha hızlı zıplatırken, o ise başını geriye atıp yutkunmuştu. Az önce bilerek canını yakmak istemiştim, istediğime de ulaşmıştım. Anlık beni durdurup içinden çıkmamı sağlamıştı. Bir kaç saniye aletine baktıktan sonra kaygan deliğime zorlanmadan sokmuştu. Onu o hâlde hatırladıkça deliriyordum, bütün zevkimi bir kenara bırakıp sikini kırmak istiyordum. Zevk noktamı ezmeyi bırakıp içinden çıktım. Çıktığım sırada çıkan cıvık ses sırıtmama sebep oluyordu. Gözlerini aralayıp başını geri doğru atmış bana göz ucuyla bakmaya başlamıştı. Acı çekmesini istiyordum, içimde ki öfke sönene kadar acı çekmesini istiyordum.

"Neden öptün o orospuyu?"
Sesim sakin çıkıyordu, ama o çok iyi biliyordu bu fırtına öncesi sessizlikti. Islak penisi elimde biraz oyaladım, parmaklarımı teker teker gözlerinin içine bakarak yaladıktan sonra karnına yapışmış olan penisini elime alıp ucunu ağzıma aldım. Gözlerini tekrar kapatıp konuşmak adına ağzını araladı.

"Senin dudaklarından daha lezzetli dudaklar var mı bakmak istedim."

Bu söylediği cevap beni sakinleştirmek yerine daha çok öfkelendirirken, ucunu dilim ve damağım arasında sıkıştırdım. Dişlerini sıkarak bana küfür ederken, dilimin sivri tarafını penisinin ucunu dürtmek amaçlı kullandım. Elleri saçlarıma dolandığında saçlarımı çekiştirip penisinin ağzımdan çıkmasını ve dudaklarım ile penisi arasında bir bağ olmasını sağladı. Dişlerimi dudaklarıma geçirip bağın kopmasını sağladım. O ise dişlerini sıkarak bana bakıyordu. Kaşları çatıktı, şişmiş dudaklarına baktım.

My Poison | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin