8- ❝Bu Daha Hiçbir Şey❞

1.7K 122 87
                                    

Kızım bu olması gerektiği gibi değil, başka birinin çarşaflarının arasında dans ediyor olmanın gerçekten yaşandığına inanamıyorum.

Derin soluklarımız hâlâ odayı ısıtmaya devam ederken, göğüslerimiz de aynı hızda inip kalkıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Derin soluklarımız hâlâ odayı ısıtmaya devam ederken, göğüslerimiz de aynı hızda inip kalkıyordu. Yarım saat önce uçmuştuk ve ben o lânet olası penis yüzüğünü taktığım için hâlâ sızısını hissediyordum. Bunu yapanında hemen yanımda aynı benim gibi derin soluklar alan adamın olması beni daha çok sinirlendiriyor, elimin tersiyle vurma isteğimi körüklendiriyordu.

Başımı yana çevirirken artık kendime geldiğimi düşünmüştüm. Ona baktığımda oda bakışlarımı fark etmiş olacak ki bana dönmüştü. Yutkunarak onu süzdüm, oda tüy sevmiyordu ve teninde tek bir tüy yoktu. Terlerden dolayı alnına yapışan saçları ile cidden tam bir Tanrı gibi duruyordu. Özellikle eskisi kadar olmasa da yine de derin nefes alışverişleri kasıklarımda yanma hissinin oluşmasını sağlıyordu. Bana olan bakışlarını önemsemeden alnıma yapışan saçlarımı geriye doğru ittim.

Elimi kalkmak amaçlı yumuşak yataktan destek aldım ve istediğime ulaştığımda, sırtımı ona dönerek bacaklarımı aşağa sarktırdım. Şu an ne hissedeceğim hakkında ve tam olarak ne yapacağım hakkında hiçbir şey bilmiyorum. Kendimi insanlara emin göstermeye çalışsamda aslında büyük bir çelişki içerisindeydim. Bunu özellikle de Kim Taehyung'a yansıtmak zerre istemiyordum. Çünkü o tam olarak bu fırsatı arıyordu.

Hafif öksürdüğünü duyduğumda bunu takmadan yerde kıyafetlerime baktım. Buruşmuşlardı. Ama idare edecektim elbette, eve gittiğim zaman sıcak bir duşa girsem iyi olacaktı. Onun yanında kalıp banyosunda duş alacak kadar aklımı yitirmemiştim ve o kadar gurursuz da değildim elbette ki.
Gerçi bunca şeye mecburdum, bende bunu fırsatta çevirmek istedim. Madem parayı ödeyene kadar onunla yatak arkadaşlığı saçmalığına devam edecektim o zaman bende bu işte zevk almalıydım. Pekala, o parayı bulmam o kadar kolay değildi. Oysa ki bu Taehyung için haftalık harcama gibi bir şeydi.

İç çekip yerde ki kıyafetlerimi alarak onun önünde giyinmeye başladım. Banyoya girip giyinme saçmalığını elbette yapmazdım. Zaten her şeyimi gördü ve ezbere biliyordu. Ne gerek vardı ki şimdi böyle zahmete, kasmaya gerek yoktu. Pantolonumu ayaklarıma geçirip ayağı kalktım ve fermuarı çektiğim gibi arkamı döndüm. Sigara dumanını pekala almıştım. Her seksten sonra sigara içmek bence de güzeldi. Oda bunu seviyordu belli ki, bakışları beni bulduğunda yüzünde ki ifade eskisinden daha garipti. Sanki içinde bir şeyi dert etmişti ve bunu dışarı ister istemez somurtarak yansıtıyordu. Sormayacaktım fakat merak etmedim de diyemezdim.

Onun da ayağı kalktığını gördüm, bana doğru adımladığımda bakışlarımı aşağıya indirmek istemedim. Yutkunarak istifimi bozmadan üstümü alıp kollarımı geçirdim. Fakat o ne ara dibimde bitmişti bilmiyorum, fazlasıyla dalgındım belli ki. Üstümü tuttuğu gibi kollarımın arasından sıyırdı. Bu sefer yüzüme ifademi koruyamadım, başımı ona çevirdim. Sigarayı bitirmemesine rağmen koluna değil bu sefer omuz kısmına yakın bir yere dokundurarak söndürdü. Şaşırmamıştım. Alıştımda denilmezdi. Gözlerimi ondan çekip tekrar giymeye çalıştım, fakat yine aynı şeyi yaptı.

My Poison | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin