Probudila se. Zase cítila tu bolest bři cha. Netušila jak dlouho spala, ale pořád ji bolelo celé tělo. Na tvářích měla zaschlé slzy. Dlouho se dívala do prázdna.
...
Do pokoje vešla Olivia. Mile se na Elen usmála.
,,Tady máte snídani slečno" Držela tác se spoustou jídla
,,Jste opravdu drobounká"
Opravdu zhubla, ale stresem. Olivia jí nechala snídani na nočním stolku jako vždy....
Olivia zase přisla. Tentokrát ale měla ve tváři smutný výraz.
,,Máte jít za ním do kanceláře"
Elen ztuhla a začaly se jí lesknout oči. ,,Ještě si prý máte obléct tyhle šaty." Podala jí je.
,,Dám vám čas abyste se převlékla"
Zavřela za sebou dveře. Elen stékala po tváři slza. Nemůže ho vidět. Pořád jí bolí celé tělo. Nikdy nebude moct zapomenout. Šaty si oblékla. Byly bílé, na ramínka a končily v půli stehen. Elen je popotáhla víc dolů. Byly moc krátké a cítila se v nich dost nepříjemně. Povzdechla si a vyšla na chodbu, kde už čekala Olivia. Smutně se pousmála
,,Sluší vám"Tentokrát ji bodyguardi sjížděli pohledem více než minule. Opět si nervózně popotáhla šaty víc dolů.
Došly ke kanceláři. Olivia zaklepala na dveře. Po vyzvání Elen vstoupila. Zase ho uviděla. Cítila jak se jí zhoupl žaludek. Radši odvrátila pohled od těch ledově modrých očí. Vedle něj stál jiný muž byl stejně vysoký jako on. Oba měli v obličeji stejné rysy. S rozdílem, že měl ale světle hnědé vlasy a zelené oči. Měl kamenný výraz ve tváři.
Oba ji sjeli pohledem.
,,Na tuhle noc je tvoje Jamesy." Elen ztuhla. James jí pořád jen sledoval a nic na to neřekl. Z jeho výrazu nebylo vůbec nic poznat.
,,Jestli ji ovšem nechceš vezmu si jí k sobě zase já" Na tváři se mu umístil křivý úsměv.,,Ne, půjčím si jí Thomasi"
Nakonec promluvil.
,,Fajn užij si to" Uchechtl se. Elen skoro nedýchala.Ne znovu už ne.
James ji uchopil za předloktí a vycházel s ní z kanceláře.
Snad mě nezabijete za tak krátkou kapitolu. Príští vám to vynahradím. <3333
P.S jaký chcete aby byl James??
ČTEŠ
Koupena Mafií
Romance17ti letá neobyčejně hezká Elen byla unesená a následně na černém trhu prodána mafii