Kapitola 8.

241 7 2
                                    

Zavolal služebnou, aby Elen něco k jídlu. Byla trochu pohublá. Opět usnula,vypadala opravdu vyčerpaně.
Povzdechl si, že musí kvůli pracovním povinostem odjet. Nechtěl vědět co jí jeho bratr může udělat.

....

Když se probudila pokoj byl prázdný. Na nočním stolku stát velký tác s jídlem. Po dlouhé době konečně ucítila alespoň malou chuť k jídlu. Snědla alespoň polovinu. Cítila se alespoň o trošku líp

Později ji služebná odvedla zpět do jejího pokoje.

...

Cítil, jak mu uklidňující pálivá tekutina stéká do těla dalšího panáka whiskey. Už si naléval další. Dnešní den byl snad nejhorší. Přestřelka v odlehlém skladišti daleko od města. Přišel o cennou zásilku plnou zbraní a drog. Do toho mrtvých asi 15 jeho lidí. Měl takový vztek

Na stole ležela už jedna prázdná láhev. Přešel se skříňce a z malého šuplíku vytáhl pytel plný bílého
prášku. Kokain. Ten nejlepší přímo z Kolumbie. Vysypal trochu na stůl a pomocí platební karty udělal tři úhledné čáry. Nešňupal nějak často, ale dnešek to opravdu potřeboval. Ucpal si jednu nosní dírku a tou druhou natáhl kokain do nosu. Zaklonil hlavu a cítil, jak mu začíná být srdce rychleji.

Zase ucítil vlnu vzteku a prudce mrštil prázdnou sklenicí proti zdi. Nějak ho to neuspokojilo.

V tom ho napadla impulzivní myšlenka. Rychle ho napadla osoba na které by bylo opravdu jednoduché si vybít vztek. Chtěl vidét někoho jak trpí.

Rychlým krokem se vydal po schodech na do chodby. Na několikátý pokus našel zamčené dveře. Odemkl je a vešel do místnosti. Ležela na posteli.

Otočila hlavu a oči se jí rozšířili hrůzou, což mu vysloužilo zlomyslný úšklebek. Za ruku jí vytáhl z postele a vrazil jí pěstí do obličeje. Byl na ní moc silný a ona moc slabá a vyděšená. Prudce jí trhl rukou když se pokoušela bránit. Strčil ji ke zdi po které se hned sesunula na podlahu. Kopl ji do břicha a ona bolestivě zaúpěla. ,,Prosím už ne" Kopl ji ještě několikrát. Vyvolalo mu to děsivý pocit uspokojení. Konečně cítil, že ho frustrace opouští. Vypotácel se z místnosti a nechal za sebou krásnou brunetku, která ležela v bezvědomí na zemi....


Tak nová kapitola je tady!!! Omlouvám se za velkou pauzu a nevydávání nových kapitol. Děkuju moc za přečtení a hvězdičky moc to pro mě znamená<3

PS: pokud by jste měli nějaký nápad, co by se vám v dalších kapitolách líbilo určitě se to nebojte napsat do komentářů<3

Koupena MafiíKde žijí příběhy. Začni objevovat