Vystoupil z auta a vyjel výtahem do vyšších častí domu. Šel se podívat do jejího pokoje. Během cesty pochyboval. Nechtěl aby bylo vidět, že mu na ní záleží.
Vstoupil do jejího pokoje. Podíval se směrem kde byla postel, ale byla prázdná. Asi metr od postele ležela ona. Na obličeji měla krev z roztrhlého rtu a velké modřiny na tváři. I na rukách měla znepokojivé podlitiny.
Jemně ji podebral a vzal do náruče. Byla tak drobná a lehká. Vypadala vyčerpaně. Opatrně ji položil do postele a dal přes ní přikrývku.
Od začátku mu bylo jasné kdo jí to udělal a nechápal, proč vše vybíjí na ní. Véděl, jaké jsou jejich životy. Celá rodina Willsonových po celé generace byla odsouzená k životu plným nelegálních obchodů, násilí. Hořce se pousmál nad tím, že to všechno bylo jen pro peníze a moc.
Došel do přízemí pro desinfekci a vatu. Přiložil ji jí ke rtu a už po několikáté se jí zahleděl do tváře.
Ženy, které poznal byly krásné, ale ani z daleka se s ní nemohly srovnávat....
Otevřela oči. Ležela na měkké posteli a vedle ní na posteli seděl muž. Prudce sebou trhla. Nebyl to ale on. Místo toho někdo, koho viděla ale aspoň o trochu radši.
Lehce se pohnula a na několika místech na těle jí proletěla bolest. Zkřivila bolestně obličej.
,,Opatrně... Elen"
Její jméno z jeho úst znělo úplně jinak, než ho doposud vnímala. Podívala se mu do očí, měly tak smaragdovou barvu.
Podíval se jí na ret a dál ho pomocí vaty očistil. Podal jí něco zmraženého a zabaleného do utěrky.
Pomalu jí to přiložil k nateklé lícní kosti. Bolestně sykla, ale po chvíli to začalo příjemně chladit.Nevypadala vůbec dobře, tak radši zavolal doktora. Když jí odhrnul tričko a bylo vidět její úplně modré břicho ucítil nepříjemnou vlnu vzteku. Doktor řekl, že nic zlomeného nemá a potřebuje pravidelný spánek a odpočinek.
Násilí už za svůj život viděl a vykonal hodně, ale na ní? Na ní to byla nemyslitelná věc.
Odfrkl si pohoršeně nad sebou, že o ní smýšlí takhle, přestože ji sotva zná. Nechal jí v klidu v jejím pokoji. Přišel do obývacího pokoje. Tam potkal Thomase. Jen seděl v křesle a nepřítomně se díval do prázdna
,, Hádám že se něco hodně posralo" pronesl, i když odpověď od něj už dávno znal. ,,Nemáš tušení jak"
,,Zajímavý, že to musela odnést zrovna ona. " Řekl James tvrdým hlasem. Thomas se na něj jen ušklíbl. ,,Neříkej že ti tak moc přirostla k srdci." ,,Nepřirostla" řekl a zapálil si cigaretu. Natáhl kouř do plic a zase vydechl. Dostavila se krátká vlna uvolnění na kterou se po takovém dni tak dlouho těšil.Po dlouhé době zase další část. Určotě nezapomeňte na hvězdičky a komentáře. Také moc děkuju za tolik přečtení na tomhle příběhu.
Taky klidně napište do komentářů co by se vám v příběhu líbilo a nebo jak by se vám líbil děj vyvíjel
Děkuju moc❤️❤️❤️
ČTEŠ
Koupena Mafií
Romance17ti letá neobyčejně hezká Elen byla unesená a následně na černém trhu prodána mafii