(Zawgyi)
ကၽြီ ကၽြီ ကၽြီ
Baek-kai ya...မင္းကားကဘာသံေတြထြက္ေနတာလဲ....ပ်က္ေတာ့မွာလားမသိဘူး.....
Tao-ဖြဟဲ့...လြဲပါေစ ဖယ္ပါေစ....ဒီလိုေနရာႀကီးမွာကားပ်က္လို႔မျဖစ္ဘူး....
Suho-အေရးထဲေၾကာက္ေနျပန္ၿပီ
Tao-hyungကေရာမေၾကာက္လို႔လား....
Kris-ကဲကဲ....စကားမ်ားမေနနဲ႔....baekhyunေအာက္ဆင္းၾကည့္စမ္း...ကားဘာျဖစ္ေနလဲလို႔....
Baek-ဟင္...သူက်ေတာ့မဆင္းဘူး...
Baekတစ္ေယာက္စူပုပ္ပုပ္နဲ႔မဆင္းရဲဆင္းရဲဆင္းသြားတယ္....ကားေရွ႕ကိုထြက္ၾကည့္ၿပီးခပ္တည္တည္နဲ႔ကားစက္ဖုံးေတြဘာေတြဖြင့္ၾကည့္လိုက္တယ္.....
Baek-ဘာမွမျဖစ္ဘူး...မီးခိုးမထြက္ဘူး...မီးမေတာက္ဘူး...
Kris-ေအး...အဲ့ဒါေတာ့မင္းေျပာမွလား....မီးေတာက္ေနမွေတာ့အကုန္ေသကုန္ေလာက္ၿပီေပါ့ဟ....battery downသြားတာလားမသိဘူး....နည္းနည္းေလာက္တြန္းႏႈိးရမယ္နဲ႔တူတယ္....
Suho-ဆင္းဆိုေတာ့လည္းဆင္းရေတာ့မွာေပါ့....ကဲကဲ...ထေတာ့panda....တစ္လမ္းလုံးလည္းအိပ္ၿပီးၿပီ...အခုကားဆင္းတြန္းရမယ္..ထ...
Kai-d.o hyungျပဴးၾကည့္မေနနဲ႔...ကားတြန္းရမယ္တဲ့...
D.o-ငါျပဴးတာပဲလာလာခလုတ္တိုက္ေနေတာ့တာပဲ
အကုန္လုံးေအာက္ဆင္းလိုက္ေတာ့မွပတ္ဝန္းက်င္ကိုေသခ်ာသတိထားမိတယ္....ဂန္ဝမ္ဒိုကိုသြားတဲ့လမ္းမွာဒီလိုၾကက္သီးထစရာေနရာရွိတယ္လို႔အရင္ကသတိမထားခဲ့မိဘူး....ကားလမ္းေဘးႏွစ္ဘက္မွာမ်က္စိတစ္ဆုံးလယ္ကြင္းေတြ....လယ္ကြင္းေတြကိုျဖတ္တိုက္လာတဲ့ေလေတြေၾကာင့္ေႏြလယ္ေခါင္ႀကီးေတာင္တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ေက်ာရုိးတစ္ေလၽွာက္ေအးစိမ့္စိမ့္ျဖစ္သြားတယ္....လမ္းသြားလမ္းလာမရွိတဲ့ကားလမ္းမႀကီးေၾကာင့္လည္းမသိစိတ္ထဲမွာေျခာက္ျခားေနမိတယ္....ေသခ်ာၾကည့္လိုက္ေတာ့မွ....သူတို႔နဲ႔မနီးမေဝးေလးမွာအုတ္ဂူျဖဴျဖဴေလးတစ္စု....အတိအက်ေျပာရရင္အုတ္ဂူ၆ခု.......
ရွားရွားပါးပါးေႏြရာသီေက်ာင္းပိတ္ရက္ေလးမို႔လို႔ေဘာ္ဒါေတြစုၿပီးခရီးထြက္လာတာကို....ကံကလည္းဆိ
ပါ့....