Ghosts' hotel 9

2.4K 408 14
                                    

(Zawgyi)

Part 9

အခန္းထဲေရာက္သြားေတာ့ သူတို႔ျမင္လိုက္ရတာက သူတို႔ထင္ထားသလို မီးေလာင္ထားတဲ့ အခန္းငယ္ေလးမဟုတ္......အေတာ္အတန္ႀကီးတဲ့အခန္းႀကီးတစ္ခု.....အခန္းက်ယ္ရုံတင္မဟုတ္ အျပင္အဆင္ေတြကပါခမ္းနားေနေလေတာ့ မီးေလာင္ခဲ့တဲ့အခန္းဆိုတာေတာင္ ဟုတ္ပါရဲ႕လားလို႔ေတြးမိၾကသည္.....ေကာင္ေလးေတြေျပာလိုက္တာကေတာ့ ဒီအခန္းကို သူတို႔ဝင္လို႔မရေတာ့ သူတို႔အစြမ္းနဲ႔ျပင္ဆင္ထားတာမ်ိဳးရွိမွာမဟုတ္လို႔အခန္းကစုတ္ျပတ္ေနမယ္ဆိုၿပီး....အခုေတာ့အခန္းထဲမွာမီးေလာင္ထားတယ္လို႔ေျပာရေလာက္ေအာင္ ျပာမႈန္႔ေလးတစ္မႈန္ေတာင္မေတြ႕ရတဲ့အျပင္.....ေကာင္ေလးေျခာက္ေယာက္ရဲ႕ ခႏၲာကိုယ္အႂကြင္းအက်န္ဆိုတာလည္း ဘာတစ္ခုမွမရွိ.....အခန္းက်ယ္ႀကီးကသူဘာမွမျဖစ္ခဲ့သလို ပကတိခမ္းနား ၿငိမ္သက္ေနဆဲပင္......

Kris-ဟင္.....ဘယ္လိုႀကီးလဲ....သူတို႔ေျပာတာနဲ႔တစ္ျခားစီပဲ....မီးေလာင္ထားတာမွဟုတ္ရဲ႕လား.....

Suho-အခန္းထဲကိုေသခ်ာရွာၾကည့္ပါဦး.....ေနာက္ထပ္လၽွို႔ဝွက္အခန္းေတြဘာေတြမ်ားရွိေနမလားလို႔.....

Baek-suho hyung ေတာ့ရုပ္ရွင္ေတြအၾကည့္မ်ားေနၿပီ....ဒီထပ္ခိုးထပ္ေလးမွာေနာက္ထပ္ဘာအခန္းထပ္ရွိဦးမွာလဲ......

Baekhyunတစ္ေယာက္ suhoကိုစရင္းနဲ႔ ေဘးနားကစာၾကည့္မီးအိမ္ေလးကိုလက္သရမ္းလိုက္တာ ေခ်ာက္ခနဲအသံနဲ႔အတူ အခန္းနံရံမွာ လူတစ္ကိုယ္ဝင္စာတံခါးခ်ပ္ေလးပြင့္သြားသည္.....

Suhoကေတာ့ baekhyunကို ငါမေျပာဘူးလား ဆိုတဲ့အၾကည့္နဲ႔.....က်န္တဲ့သူေတြလည္း မ်က္လုံးအဝိုင္းသားေလးေတြ.....

D.Oကတံခါးေပါက္နားေလးကပ္သြားၿပီး တံခါးေလးကိုနည္းနည္းဟၾကည့္ေတာ့ တံခါးေနာက္ဖက္ကအေမွာင္အတိ.....တံခါးေနာက္ဖက္မွာဘာရွိလဲမေတြ႕ႏုိင္.....D.Oလည္း တစ္ျခားသူေတြကိုတစ္ခ်က္လွမ္းၾကည့္လိုက္သည္....ဘယ္လိုဆက္လုပ္ၾကမလဲဆိုတဲ့သေဘာ.....

Kai-ေမွာင္ေနလည္းမတတ္ႏုိင္ဘူးေလ....ဝင္ၾကည့္ၾကတာေပါ့....အေမွာင္ထဲေရာက္ၿပီး ခဏေနရင္မ်က္ လုံးကက်င့္သားရသြားမွာပါ.....

Ghosts' HotelWhere stories live. Discover now