Ghosts' hotel 15

2.3K 356 41
                                    

(Zawgyi)

"Soo..... Soo......."

အိပ္ေမာက်ေနရာကေန ရုတ္တရက္ေအာ္ဟစ္ၿပီးႏုိးလာတဲ့ kaiေၾကာင့္kyung sooလန္႔သြားသည္

"Kai ya....ဘာျဖစ္တာလဲ....အိမ္မက္ဆိုးေတြမက္လို႔လား"
"အင္း.....အိမ္မက္ထဲမွာေလ.....ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္......အခိုးအေငြ႕ေတြျဖစ္သြားတာ....."

"ေဩာ္....မင္း supernaturalေတြအၾကည့္မ်ားေတာ့ အိမ္မက္မက္လည္းအဲ့လိုေတြပဲမက္မွာေပါ့"

"မဟုတ္ဘူး.....ငါ....ငါ.....အဲ့ဒီ့ေကာင္မေလးကိုျမင္လိုက္ရကတည္းက.....ငါအရမ္းခံစားေနရသလိုပဲ.....ငါသူ႔ကိုရင္းရင္းႏွီးႏွီးသိခဲ့သလိုပဲ....."

"မင္းကလည္းထူးထူးဆန္းဆန္းေတြျဖစ္ေနျပန္ပါၿပီ....ေနဦး.....ငါ kris hyungကိုသြားေခၚလိုက္ဦးမယ္"

Kyung sooတစ္ေယာက္မႈန္ကုပ္ကုပ္နဲ႔အခန္းအျပင္ထြက္သြားသည္

Kaiတစ္ေယာက္တည္းအခန္းထဲမွာက်န္ခဲ့ေတာ့ Kaiတစ္ေယာက္အိမ္မက္ထဲကမိန္းကေလးအေၾကာင္းကိုစဥ္းစားေနမိသည္.....

စဥ္းစားရင္းနဲ႔ အေတြးေတြနက္လာတာနဲ႔ kaiေခါင္းေတြမခံမရပ္ႏုိင္ေအာင္ကိုက္လာသည္......

မခံႏုိင္တဲ့အဆုံး ေခါင္းကိုလက္ႏွစ္ဖက္နဲ႔ထုရုိက္ရင္း ေခါင္းထဲကိုဝင္လာတဲ့အသိစိတ္ေလးတစ္ခုေၾကာင့္ သူေခါင္းကိုက္ေနတာေရာ...ထုရုိက္ေနရတာေရာ ရပ္တန္႔သြားသည္.....

အဲ့ဒီ့အသိေလးက အံ့ဩစရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ပင္....

'သူကsooဆိုတဲ့မိန္းကေလးကိုအရမ္းခ်စ္တာတဲ့'

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Baekhyunနဲ႔Taoတို႔ထြက္ေပါက္အရွာထြက္လာရင္းနဲ႔ hotelႀကီးရဲ႕စားဖိုေဆာင္ဟုထင္ရေသာေနရာသို႔ေရာက္သြားသည္.....မီးဖိုေခ်ာင္သုံးပစၥည္းအခ်ိဳ႕ေၾကာင့္သာစားဖိုေဆာင္ဟုနာမည္တပ္ရေပမယ့္ က်ယ္ဝန္းၿပီးခမ္းနားလြန္းတဲ့အျပင္အဆင္ေတြေၾကာင့္ ဘယ္အခန္းလို႔နာမည္တပ္ရမွာေတာင္ခက္ေနသည္...

မီးဖိုခန္းႀကီးရဲ႕အဆုံးမွာေတာ့တံခါးေပါက္ေသးေသးတစ္ခု.....သာမန္အရြယ္ေရာက္ၿပီးသားလူတစ္ေယာက္ဆိုရင္ ခါးကိုင္းၿပီးဝင္ရေလာက္ေအာင္ေသးတဲ့တံခါးေလး.....

Ghosts' HotelWo Geschichten leben. Entdecke jetzt