(Zawgyi)
Part 8
Kai-အဲ့ဒါဆို သူတို႔က သရဲ....
Kaiစကားအဆုံး သူတို႔ေရွ႕နားမွာျဖတ္ခနဲေပၚလာတဲ့ ေကာင္ေလးေျခာက္ေယာက္ေၾကာင့္ အကုန္လုံးလန္႔ျဖန္႔သြားတယ္......
Lay-ဟုတ္ပါတယ္....ငါတို႔ကတမလြန္ကလူေတြပါ....မင္းတို႔ေျပာတဲ့သရဲဆိုတာေတြေပါ့.....
Luhan-မေၾကာက္ပါနဲ႔....ငါတို႔အႏၲရာယ္မေပးပါဘူး...
Luhanခမ်ာေျပာသာေျပာရတယ္....ေမ့လဲမတတ္ေၾကာက္လန္႔ေနတဲ့ baekhyunနဲ႔ taoကိုၾကည့္ၿပီး အကူအညီေတာင္းရမွာေတာင္အားနာလာတယ္.....
Kris-မင္းတို႔ကအကူအညီေတာင္းခ်င္လို႔လား...
Lay-ဟုတ္ပါတယ္....ငါတို႔ကတိုက္ရုိက္ေျပာခြင့္မရွိလို႔ အခုလိုမ်ိဳးလုပ္လိုက္ရတာပါ....မင္းတို႔ထိတ္လန္႔သြားမယ္ဆိုရင္ေတာင္းပန္ပါတယ္.....
Kai-ေျပာပါ....ကၽြန္ေတာ္တို႔ကူညီႏုိင္မယ့္ကိစၥဆိုရင္ကူညီပါမယ္.....
Kaiရဲ႕ကူညီေပးမယ္ဆိုတဲ့စကားၾကားတာနဲ႔ေကာင္ေလးေျခာက္ေယာက္က ျပာျပာသလဲ ဦးညႊတ္ၾကၿပီး ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဆိုၿပီးပဲထပ္ခါတလဲလဲေျပာေနၾကတယ္.....မ်က္ရည္ေလးေတြေတာင္ဝဲလို႔....ဝမ္းသာလို႔က်တဲ့မ်က္ရည္နဲ႔တူပါတယ္....
D.O-ရပါတယ္ဗ်ာ....အဲ့ေလာက္ထိေက်းဇူးတင္ဖို႔မလိုပါဘူး...ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္းဘာမွလုပ္မေပးရေသးပဲနဲ႔....
Kris-ဟုတ္ပါတယ္.....ဘာကူညီရမလဲအရင္ေျပာပါဦး.....ေက်းဇူးတင္တာေနာက္မွေပါ့.....
Yeol-ကၽြန္ေတာ္တို႔အေလာင္းေတြကို ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ ေျမျမႇပ္ေပးပါ....ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔အတြက္ဆုေတာင္းပြဲေလးလုပ္ေပးပါ....
Suho-ဟိုေလ....ဟိုေရွ႕နားက အုတ္ဂူေလး၆ခုကမင္းတို႔မဟုတ္ဘူးလား.....
Lay-မဟုတ္ပါဘူး....အဲ့ဒါကကၽြန္ေတာ္တို႔ hotelကိုလာလည္တဲ့ ဧည့္သည္ေတြပါ
Kris-အဲ့ဒါဆို.......
Lay-မသမာသူေတြက ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ထပ္ခိုးထပ္မွာပိတ္ထားခဲ့ၿပီး hotelတစ္ခုလုံးကိုမီးရႈိ့ခဲ့တာပါ......ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ အႂကြင္းအက်န္ေတြကိုေကာင္းေကာင္း သၿဂိဳလ္မေပးၾကလို႔....ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဒီhotelထဲမွာ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာပိတ္မိေနတာပါ......