(Zawgyi)
Part 3
အခန္းတံခါးဖြင့္ၿပီးဝင္လိုက္တာနဲ႔...
အားလုံးပါးစပ္အေဟာင္းသားျဖစ္သြားၾကတယ္....
အခန္းႀကီးကအက်ယ္ႀကီး....
က်ယ္တာမွေတာ္ေတာ္ေလးက်ယ္တယ္.....
ခမ္းနားခ်က္ကလဲၾကယ္ငါးပြင့္ဟိုတယ္ေတြကluxury roomေတြေတာင္ဒီေလာက္ေကာင္းမွာမဟုတ္ဘူး.....
အျပင္အဆင္ေတြကအရမ္းခမ္းနားတယ္....
သုံးထားတဲ့ပရိေဘာဂေတြအကုန္လုံးကေရႊေရာင္နဲ႔အနီေရာင္ကိုပဲသုံးထားတယ္....
အခန္းမ်က္ႏွာက်က္မွာရွိေနတဲ့မီးဆိုင္းႀကီးကလည္းထမင္းစား စားပြဲအဝိုင္းႀကီးေတြေလာက္ရွိမယ္ထင္တယ္.....
အိပ္ရာႀကီးေတြကလည္း king size bedႀကီးေတြ.....
ေရႊအိုေရာင္အိပ္ရာခင္းေတြနဲ႔......Baekကေတာ့အခန္းထဲေရာက္တာနဲ႔တဝူးဝူးတဝါးဝါးေအာ္ဟစ္ၿပီး အိပ္ရာေပၚမွာခုန္ေပါက္ေနေလရဲ႕....
suhoကေတာ့အေတြးမ်ားစြာနဲ႔Suho'pov-ဒီေလာက္ခမ္းနားတဲ့ေနရာႀကီးဒီလိုေနရာမွာလုံးဝမျဖစ္ႏုိင္ဘူး....
စဥ္းစားစမ္းsuho...
ဘာျဖစ္ႏုိင္မလဲ....
ဟာ...ဒီေမ်ာက္ေလာင္းဆူညံေနပုံနဲ႔ေတာ့ ဘယ္လိုမွစဥ္းစားလို႔ရမွာမဟုတ္ဘူး.....
စိတ္ညစ္ရတဲ့အထဲ...
ေမ်ာက္ေလာင္းနဲ႔တူတူအိပ္ရဦးမယ္....ဟူး....Baek-hyung...ဘာျဖစ္ေနတာလဲ...
ရုပ္ႀကီးကလဲဆူပုပ္ေနတာပဲ.....
ဒီလိုအခန္းႀကီးမွာတည္းရတာေပ်ာ္စမ္းပါ....
hyungရာ...
smile...သြားၿဖီးျပေနတဲ့baekကိုၾကည့္ၿပီး
Suho'pov-မင္းလိုေမ်ာက္မူးလဲနဲ႔တူတူေနရမွာကိုဘယ္သူကျပံဳးႏုိင္မွာလဲကြာ.....ဟိုဘက္အခန္းကလူေတြကလဲေအာ္ဟစ္ခုန္ေပါက္ၿပီးအသီးသီးေသာင္းက်န္းေနၾကတာေပါ့......
Kaisooတို႔အခန္းမွာ...
Kai-hyung......ေရဘုံဘိုင္ေခါင္းကဖြင့္လို႔မရဘူး....
လာလုပ္ေပးဦး.....D.O-လာၿပီ.....
D.Oေရဘုံဘိုင္ကိုလွည့္ၾကည့္ေပမဲ့ေတာ္ေတာ္က်ပ္ေနတာမို႔လက္ေလ်ာ့လိုက္တယ္....
D.O-receptionကိုလွမ္းေခၚလိုက္မယ္....
Receptionကိုဖုန္းဆက္ၿပီးလွမ္းေခၚလိုက္ေတာ့chanyeolဆိုတဲ့ေကာင္ေလးေရာက္လာတယ္....သူလာေတာ့ေရဘံုဘိုက္ေခါင္းကိုလွည့္လိုက္တာတစ္ခ်က္တည္းနဲ႔ဖြင့္လို႔ရသြားေရာ.....