Ghosts' hotel 4

2.7K 431 7
                                    

(Zawgyi)

Part 4

Taoနဲ႔kris ဖုန္းflash lightေလးနဲ႔ထပ္ခိုးေလးမွာဟိုၾကည့္ဒီၾကည့္ေလၽွာက္ၾကည့္ေနတုန္း ထူးဆန္းတဲ့အနံ႔တစ္ခု ႏွာေခါင္းထဲဝင္လာတယ္......မီးခိုးနံ႔လိုလို.....ေညာ္နံ႔လိုလိုနဲ႔.....

Tao-hyung....ဘာနံ႔ႀကီးလဲမသိဘူး....hyungရလား....

Kris-ေအး....ဟုတ္တယ္.....မီးေလာင္ေနတာလားမသိဘူး....မီးခိုးမႈိင္းနံ႔ႀကီးရတယ္.....

Krisလည္းထပ္ခိုးခန္းထဲမွာမီးမေတာ္တဆျဖစ္ေနတယ္ထင္ၿပီး မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ရွိေနတဲ့အခန္းႏွစ္ခန္းထဲကတစ္ခန္းကိုဖြင့္ၾကည့္လိုက္တယ္..... ကၽြီ ခနဲတံခါးပြင့္သြားၿပီး အခန္းထဲက လင္းႏုိ႔သုံးေလးေကာင္ေလာက္ သူတို႔မ်က္ႏွာနားျဖတ္ၿပီးပ်ံေျပးသြားတယ္......

Tao-OMG...လင္းႏုိ႔ေတြ....လန္႔လိုက္တာ....

အခန္းထဲမွာေတာ့ဘာမွထူးထူးဆန္းဆန္းမရွိပါဘူး.....ဒီအတိုင္းခပ္ႏြမ္းႏြမ္းအခန္းက်ဥ္းေလးတစ္ခန္းပါပဲ.....မီးေလာင္ေနတဲ့အရိပ္အေယာင္လဲမေတြ႕ရဘူး....

Kris-ဒီအခန္းကေတာ့ဘာမွမျဖစ္ဘူး....ဟိုဘက္အခန္းကလားမသိဘူး.....သြားၾကည့္ရေအာင္....

Krisကမ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္မွာရွိတဲ့အခန္းတံခါးကိုတြန္းဖြင့္ၾကည့္တယ္.....ဖြင့္လို႔မရဘူး.....အထဲကအားတစ္ခုခုနဲ႔ျပန္တြန္းထားသလိုျဖစ္ေနတယ္....

Kris-ဖြင့္လို႔မရဘူးကြ.....အတြင္းကlockခ်ထားတာလားမသိဘူး....

Tao-ဟာ....hyungကလဲ....ဒီတံခါးမွာlockမွမရွိတာ....

ဟင္....ဟုတ္သား...Taoေျပာမွၾကည့္မိတယ္...တံခါးမွာလက္ကိုင္ကြင္းေလးတစ္ခုပဲရွိသည္....lockမရွိ....

Kris-lockမရွိေပမဲ့ အတြင္းကဂ်က္ခ်ထားတာျဖစ္မွာေပါ့.....

Tao-hyung....အတြင္းက ဂ်က္ခ်ထားတာဆိုရင္ အထဲမွာလူရွိမွာေပါ့...

ေအး....ဟုတ္သား....အတြင္းကဂ်က္ခ်ဖို႔ဆိုတာ....အတြင္းမွာလူရွိမွေပါ့....ဧကႏၲ ဒီအခန္းထဲမွာလူတစ္ေယာက္ေယာက္ဒုကၡေရာက္ေနတာမ်ားလား......

Kris-Tao ya...ဒီအခန္းထဲမွာတစ္ေယာက္ေယာက္ဒုကၡေရာက္ေနတာလားမသိဘူး....

Ghosts' HotelDonde viven las historias. Descúbrelo ahora