Ghosts' hotel 5

2.9K 430 19
                                    

(Zawgyi)

Part 5

Flashback....

50 years ago.....

မိုးေတြသည္းေနတဲ့ညတစ္ည.....

ေလ့လာေရးထြက္ၾကတဲ့သုေတသနပညာရွင္လူတစ္စု......

Jin-jungkook ya....ငါတို႔ဒီေနရာပဲျပန္ေရာက္ေနသလိုပဲ....ေျမပုံထုတ္ၾကည့္ပါဦး...

Jungkook-ေျမပုံအရဆိုရင္ေတာ့ ၿမိဳ႕စြန္ကိုျပန္ေရာက္ေနရမွာ....အခုဘယ္လိုျဖစ္လို႔...ဒီေတာထဲကေနမထြက္ႏုိင္ျဖစ္ေနလဲမသိေတာ့ဘူး....

Hope-ဟိုးေရွ႕မွာ အေဆာက္အဦးတစ္ခုရွိတယ္ကြ....ငါအမိုးလွမ္းျမင္ေနရတယ္.....

Rapmon-ဟုတ္တယ္....ဟုတ္တယ္....လမ္းကိုမနက္က်မွရွာေတာ့....ဒီညေတာ့အဲ့မွာအကူအညီသြားေတာင္းၾကရေအာင္.....

သုေတသီ ၇ေယာက္လည္းအေဆာက္အဦးရွိရာဘက္ကိုေလၽွာက္လာခဲ့ၾကတယ္.....(A/N BTS ကေဂါက္သီးမ်ားကို guestအေနနဲ႔ ထည့္ထားပါတယ္လို႔)

V-woah....hotelႀကီးပဲ...မိုက္တယ္....လမ္းေပ်ာက္ေနတုန္း....အေတာ္ပဲ....

Jin-လာ...လာ...ျမန္ျမန္ဝင္ၾကရေအာင္....မိုးေတြသည္းလာၿပီ.....

Hotelထဲဝင္သြားေတာ့ ေဂါက္သီး၇ေယာက္ အဲ မွားလို႔ သုေတသီ၇ေယာက္ လို႔ေျပာတာ :P

သူတို႔ေတြ ခမ္းနားလြန္းတဲ့hotelႀကီးကို ဟိုေငး ဒီေငးလုပ္ေနတုန္း....

Lay-မဂၤလာပါ....Moonlight hotelကႀကိဳဆိုပါတယ္.....

Jin-ဟုတ္ကဲ့...
ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို တစ္ေယာက္ခန္း ၇ခန္းေပးပါ....

Hope- hyung.....
antibiotic researchမၿပီးေသးဘူးေလ....
ဒီညအၿပီးလုပ္ရမွာ....
အခန္းက်ယ္က်ယ္တစ္ခန္းယူလိုက္.....
အားလုံးစုေနမယ္....

Jin-ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ၇ေယာက္ဆန္႔တဲ့အခန္းပဲေပးပါေတာ့....

Lay-ဟုတ္ကဲ့ပါ.....
ဒီမွာ ေသာ့ ပါ....
xiuminကလိုက္ျပေပးပါလိမ့္မယ္....

Xiu-ဟုတ္ကဲ့...ကၽြန္ေတာ့္ေနာက္ကိုလိုက္ခဲ့ပါ....

Xiuminေနာက္ကလိုက္သြားရင္းနဲ႔....
သူတို႔ၾကက္သီးေတြထလာတယ္.....
သူတို႔ကိုတစ္ေယာက္ေယာက္ကလိုက္ၾကည့္ေနသလိုမ်ိဳးျဖစ္ေနတယ္....
မလုံမလဲျဖစ္ေနလို႔ေနာက္လွည့္ၾကည့္လိုက္ျပန္ရင္လည္းဘယ္သူ႔မွမရွိ....
Jinလည္းxiuminေနာက္ကကပ္လိုက္လာရင္း တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ ေလအေဝွ႕ဆိုရင္မီးခိုးနံ႔ကႏွာေခါင္းထဲဝင္ဝင္လာသည္.....
အျပင္ဘက္ကလာတာေတာ့မျဖစ္ႏုိင္....
ေလၽွာက္လမ္းတစ္ေလၽွာက္လုံးမွာျပတင္းေပါက္မွမရွိတာ......
မသိမသာေလးxiuminနားကပ္သြားၿပီး အနံ႔ခံၾကည့္လိုက္ေတာ့မွ......
တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ရေနတဲ့မီးခိုးနံ႔ဆိုတာ ဒီေကာင္ေလးဆီကမွန္းသိလိုက္ရတယ္....

Ghosts' Hotelحيث تعيش القصص. اكتشف الآن