TXT

622 6 0
                                    

txt'nin erkek arkadaşın olarak yapacağı küçük şeyler

yeonjun

yeonjun ne zaman gelse kafanı okşardı. sadece öğle yemeği falan yerken bile kafanızda bir el hissedeceksiniz. bu yüzden dönersin ve gülen bir yeonjun görürsün. Başınızı ona çevirmenizi sağladığında ve bir elini başınızın üstüne koyarak gülümsediğinde daha da tatlı oluyor. daha sonra başınıza nazik bir öpücük kondurmak için elini yana doğru hareket ettirir.

soobin

soobin, eliniz yerine kolunuzu veya bileğinizi tutardı. ama etrafta insanlar varken elini tutacak. onun olduğunu belli etmek. sanki alışveriş merkezinde dolaşıyorsun, elini değil bileğini tutacak ve seni neredeyse farklı mağazalara sürükleyecek. ama artık alıştınız ve bunu sevimli buluyorsunuz, çünkü onun tek başına el ele tutuşması tuhaflaşıyor.

beomgyu

beomgyu her ihtimale karşı bileğinde her zaman saç tokası bulundururdu. gerçi sadece senin için. saçınla oynamayı seviyor ve SEVİYOR demek istiyorum. onu oraya buraya örecek, hatta parmağının etrafında bükecek. onun için eğlenceli ve sevgisini göstermenin bir yolu. Saç tokası, ihtiyacınız olduğunda veya saçınızı yapıp içeride tutmak istediğinde oradadır.

Taehyun

Taehyun, onu tuttuğunuzda kesinlikle kollarını biraz esnetecektir. ve yine de her seferinde şaşırırsın. "woah, spor yaptın mı?" her seferinde işe yaradığını bildiği için sadece gülüyor. sanki ona yeniden aşık oluyorsun. Kolunu veya omzunu tutma eğilimindesin ve Taehyun bunu yakaladı, bu yüzden bunu biraz gösteriş yapmak için yapıyor.

Huening kai

huening kai, kapşonlu giydiğinizde şakacı bir şekilde kapüşonunuzu başınızın üzerine çekerdi. Mesela bir keresinde arkadaşlarınla ​​takılmak için kapüşonlu giymiştin ve sen konuşurken o beklenmedik bir şekilde kapüşonunu çekti. kapüşonunu çıkardın, şimdi saçlarının darmadağınık olduğunu gösterdin. bu yüzden düzeltmeye çalışırsın. huening kai bunu yapıyor çünkü senin dağınık saçlarını düzeltmeye çalıştığında çok sevimli göründüğünü düşünüyor.

Kpop Reactions 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin