Huening Kai

70 1 0
                                    

'film Gecesi!!' Huening kai

'FİLM GECESİ!!'

sevgili erkek arkadaşın kai ile paylaştığın dairenin oturma odasına girerken gördün. her hafta ikiniz birlikte bir film gecesi düzenlemeye çalışırdınız.

Bu genç bir çift için instagrama yakışır bir aktivite olsa da, kanepede film izleyerek geçirdiğiniz birkaç saat içinde o kadar çok kaos yaşandı ki.

oturma odasına giriyorsunuz, film çoktan başlamış ve ellerinizde bir kase patlamış mısır, kıkırdayarak kai'den birkaç santim ötedeki kanepeye oturuyorsunuz.

yukarı baktığında, üzerinde parlayan tatlı bir gülümsemeye gülümsedin. eğildi ve dudaklarına tatlı bir öpücük kondurdu.

"hazır mısın aşkım?"

'evet tabii ki bay kai'

Elinizi bir daire içinde sallayarak ve sanki orta çağdaymışsınız gibi ona eğilerek diyorsunuz. gülümsüyor ve şapşal kahkahasıyla gülüyor. gerçek olduğunu bildiğin gülüş.

Film arka planda oynamaya başlayınca tekrar eğildi ve dudaklarınızı öptü, bu öncekinden biraz daha uzun sürdü.

Tam boyuna yaslanamadan onu öpersin, bu sefer başını yana çevirerek öpücüğü derinleştirirsin. tanrı onu sevdi ama yine de onu biraz şaşırttı.

Kai yüzünüzü ellerinin arasına alır, sonra öpücükten uzaklaşır ve alnını sizinkine yaslar.

'Seni o kadar çok seviyorum ki bu gerçek değil...'

İçerik olarak mırıldanırsın, senin de aynı şekilde hissettiğini bilmesini sağlarsın.

"Film gecesini seviyorum."

Kpop Reactions 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin