♪°*「 bir aşk alışverişi」*°♪
sen ve erkek arkadaşın, hayatınızın geri kalanı olabilecekmiş gibi hissettiren bir süredir onun odasındaydınız.
keşke bu doğru olsaydı. ama 5 saattir oradasın ki bu, herhangi bir yiyecek veya başka bir insan teması olmadan hala çok uzun. kapı birkaç kez çalındı ama siz gerçekten dikkat etmemişsiniz.
Çocukların yurt odasında ne yaptığına dair şüpheleri var, ama doğruyu söylemek gerekirse, yaptığın tek şey hayattan bahsetmek ve onun yatağına sokulmak.
'Kuru üzüme dönüşmeden dışarı çıkmalısınız'
Yeonjun'un kapının diğer tarafından seslendiğini duyarsın. erkek arkadaşına 'neden kuru üzüm' dercesine soru sorarcasına bakıyorsun. sevimli, sessiz bir kıkırdamayla birlikte bakışa karşılık verir.
'Üzüme dönüşmeyeceğiz hyung'
"evet ama orada ne yapıyorsan yap çok masum olamaz".
beomgyu'nun sözleri üzerine yüzün pembe bir ton aldı. yapışkan not defterini kapıp kapıya atmak için yatağın üstüne kıpırdanmadan önce yakında sana bakmıyor.
sana dönmeden önce tartışılmış bir bakış atıyor. gözlerinin içine bakar ve tatlı dudaklarını seninkilere bastırmak için eğilir. o daha da eğilip öpücüğü derinleştirirken sen gözlerini kapat ve vücudunu gevşet.
dudaklarınız birbirine karşı senkronize hareket eder. gözler kapalı, dudaklar şiş, kollar birbirine dolanmış. Soobin senin üzerine çıkmak için hareket etti, senin üzerinde uçmadı, dudaklarını asla ayırmadı.
Ellerini onun göğsüne koydun ama o seni durdurdu ve ellerini başının üstüne sıkıştırdı. geri eğildi ve seni öperken üzerinde gezinmeye devam etti.
kadar her şey mükemmeldi...
'SOOBIN! SENİN VE Y/N'NİN ÇIKMANIZ GEREKİYOR-'
yeonjun ve beomgyu kapıdan içeri girerler ama ikinizin ne yaptığını görünce yüksek sesli cümlelerini durdururlar. ikiniz de öpücüğü kesersiniz ve nefeslerinizi tutarak onlara bakarsınız.
En küçük iki erkek sesin ne hakkında olduğunu anlamak için kafalarını içeri uzattılar, ancak yeonjun ve beomgyu ikisini de dışarı atmadan önce ne olduğunu görme şansı bulamadılar.
"ŞİMDİ ÇIKIŞ. BİR ŞEYLER YAPIYORLAR PG-13 ÇIKIN'"
yeonjun, odadan çıkarken kendi gözünü örterken huening kai'nin gözlerini kapatarak çığlık attı.
"MASUM OLMADIĞINI BİLİYORDUM. BİLİYORDUM'"
ikisi de diğer çocuklarla birlikte odadan çıkar ve seni ve erkek arkadaşını tuhaf bir sessizlik içinde baş başa bırakır. pembenin yüzünüze yayıldığını hissedebilirsiniz.
'neredeydik?'
aman tanrım bundan sonra ne olacağını bilmiyordun...