'çok sevimsiz değil' c.sb
"21 siparişi!!"
iş arkadaşınız küçük kafeye seslendi. Burada çalışmayı seviyordun. her yerde kitap vardı ve sabahları kolay bir kahvaltı. son derece uygundu.
biraz daha sosyal olma pratiği yapmanıza da yardımcı oldu. Çocukluğundan beri utangaçtın ve insanlarla konuşmaktan hiç hoşlanmadın. bu işi yapmak zorundaydın ve bunun iyi olduğunu düşündün.
ama diğerlerinden daha iyi olan şeyler vardı. arkadaşın Yunjin ile çalıştın. tanıştınız ve işle ve iyi anlaştığınız için birbirinize numaranız var ve işte buradasınız.
ama en iyi şeylerden biri, her sabah gelen ve her seferinde aynı şeyi alan bir müşteridir. bir kahve ve kurabiye alır ve köşedeki bir kulübeye oturur. adını bilmiyorsun ama gerçekten yakışıklı.
Yunjin geldiği süre boyunca adını ve numarasını sorman için seni ikna etmeye çalışıyordu ama sen bunun kaba ve utanç verici olduğunu düşünüyorsun.
orta yaşlı bir kadın tezgaha geldi ve sana numarasını gösterdi,
'İşte buradayız, bir americano. 3,55 dolar lütfen'
o uzaklaşırken ona teşekkür ettin. ama tam kafeden çıkarken içeri uzun boylu, siyah saçlı bir adam girdi. Aynı senin biraz aşık olduğun adam. Tezgaha doğru yürüdü ve sana şöyle dedi:
"Her zamanki gibi lütfen ve bugün de bir su alacağım lütfen"
Başını salladın ve her zamanki kurabiyesini aldın, sonra onu soğuk suyla birlikte tezgâha geri getirdin. oraya varana kadar aşağı bakıyordun ve sonunda onunla göz teması kurdun. yumuşak bir gülümsemeyle gözlerinin içine bakıyordu.
"b-ben bitince kahvenizi masanıza getiririm"
dedin titrek bir sesle ama tek yaptığı köşedeki her zamanki standına gitmeden önce başını sallayıp sana tekrar gülümsemek oldu.
"YA L/N E/H. NEYDİ O"
yunjin, "fısıldasa da" herkesin duyamayacağı kadar yüksek bir fısıltıyla sana söyledi. ona daha önce bir kafede çok sevimsiz olduğu için asla aşık olmayacağını söylemiştin. kişisel olarak senin ve daha önce hiç tanışmadığın bir adamın birlikte olması gerektiğini düşünüyor.
müşteri için bitmiş kahveye gitmeden önce ona bir bakış attın. onu masasına götürdün, ellerin hâlâ biraz titriyordu.
"işte kahven-"
Masadan iki santim ötede kahve fincanın üzerine ve elinize döküldü, sıcak kahve cehennem gibi yanıyordu. yanma kötüleşmeye devam ederken kollarınızı göğsünüze çekmeden önce kahve fincanını masanın üzerine almak için can atıyorsunuz.
"Aman Tanrım iyi misin?"
diye sordu, eline bakmak için hafifçe eğilirken. Şiddetle başını salladın, hemen hemen ona uygun olmadığını ve sadece iyi bir çalışan olduğunu söyledin. nazikçe elini tuttu ve elindeki koyu yanığa baktı.
"İyi olduğundan emin misin? öyle görünmüyor"
sonunda ona bakmanı sağladı ve nedenini bilmediğin bir nedenle şaşırmış görünüyordu. bir zamanlar oturduğu koltuğa oturmanız için sizi geriye doğru itti ve bir kağıt peçete aldı, suyuna batırdı ve bacaklarınızın arasına zeminde yoğruldu ve kağıt havluyu yakana kadar tutarken elinizi tuttu.
'yakından çok daha güzelsin biliyorsun...'
ona kocaman gözlerle bakıyorsun ve o sana baktığında tepkine kıkırdıyor.
"t-teşekkürler"
"Bu biraz utanç verici ama buraya tekrar gelmemin tek sebebi sensin. arkadaşım burayı bana tavsiye etti ve seni gördüm, bu yüzden geri gelmeye devam ettim."
Senden uzağa bakarak söylüyor, kulakları her geçen saniye daha da kızarıyor.
"Ben de seni buralarda gördüm. tatlısın"
ifadesi bir anda değişti...
'Kalbim hızlı atmıyor, kalbim hızlı atmıyor, yemin ederim ki, kendine hakim ol.'
dedi sessizce kendi kendine neredeyse bir ilahiyle. Onun saf şirinliğine kıkırdadın. o ayağa kalktı ve sen de ayağa kalktın. vedalaştın ve numara alışverişinde bulundun.
belki bir kafede buluşmak o kadar sevimsiz değildir.