Bunu Kabul Etmekten Nefret Ediyorum
neden yetemiyorum?
insanların kalması bu kadar zor mu?
neden denediğimi göremiyorsun?
temelde tüm hayatın boyunca kendine söylediğin sözler kafanda tekrar ediyor, seni her zamankinden daha fazla incitiyordu.
nefesinizi düzenlemeye çalışırken, acı içinde ağlarken ve kontrolsüz bir şekilde titrerken neredeyse nefesiniz kesilecekti. O gece onu hiç içeri almasaydın bütün gözyaşların önlenebilirdi...
yeji, ryujin ile bitmek bilmeyen ilişkisi hakkında sana güvenmişti. ikisi de birlikte olmak istediklerini kabul edemeyecek kadar inatçıydılar ama sadece birbirlerini incitmeye devam ettiler ya da daha doğrusu ryujin yeji'yi incitmeye devam etti. bir saniye ryujin, yeji'yi randevularda şımartır, kulağına tatlı sözler fısıldar ve sonunda şehvetli bir gece geçirirdi ama ertesi gün ryujin, Karina veya chaewon gibi başka bir kızla yurda gelirdi. bu, yeji'nin dairenize gözyaşları içinde ağlamaya geldiği ve sizin onu teselli ettiğiniz, ryujin'in kırdığı şeyi onarmaya çalıştığınız ve sizin de yaptığınız sürekli bir döngüydü.
Yeji'nin başka bir idolle yattığını haber verdiği gece yanına geldi ve ryujin'e bir daha asla şans vermeyeceğine yemin etti. o gece farklı bir şekilde teselli edilmek istedi.
siz farkına bile varmadan, dudakları sizinkilere çarptı ve kalbiniz hareketle neredeyse patlayacaktı, aylardır düştüğünüz kız nihayet aynı şekilde hissettiği için bulut 9'da hissedin, ya da siz öyle düşündünüz.
Birlikte ilk yattığınızdan beri yeji neredeyse her gün ortalıktaydı ve kafanızın içindeki küçük ses size ona güvenmemenizi söylüyordu çünkü siz sadece bir geri tepmeydiniz. sana karşı hisleri olduğunu asla itiraf etmedi ama sen onun rastgele ortaya çıkıp canı ne zaman isterse seks yapması gibi davranışlarını kabul ettin. Her seferinde ne kadar sert ve kızgın olduğu için üzgün olduğunu biliyordun ama onu durdurmaya cesaret edemedin. ona sahip olmanın tek yolu buysa, öyle olsun. bundan önce yakın olduğunuz için onu duygusal olarak kazanmaya bile kararlıydınız.