Enhypen

315 6 4
                                    

Enhypen'in söyleyeceği şeyler

(koyu olanlar sizin söyledikleriniz)

yang jungwon

"Biliyorsun, seninleyken daha mutlu hissediyorum."

"Gözlerinin parıldamasını seviyorum." "pırıltı?" "mhm, yıldızlar gibi parlıyorlar."

"günün en sevdiğin kısmı neydi?" "hepsi seninle."

"YOII" "ne?" "Hiçbir şey..."

"Bunları çalacağım...teşekkür ederim..."

"yastığım gibisin. güzel ve yumuşak."

"Bence ailem senden hoşlanacak." "Gerçekten mi?" "uhmm pekala- OW"

lee heeseung

"Gelip benimle ve çocuklarla oynamak ister misin?"

"neden bu kadar emo görünüyorsun?" "ne? Ben hep böyle giyinirim." "evet. emo." "O zaman bir emoyla çıkan sensin."

"Sen aptalsın." "Evet biliyorum." "peki şimdi kendimi kötü hissediyorum. tamam gerçekten akıllı ve tatlısın"

"uyanma vakti geldi yeryüzü merhaba diyor"

"İstersen yatabilirsin? hayır?? tamam o zaman burada kalabilirsin."

"Parmağın çok tatlı." "ne oluyor hee" "ne!! bu doğru!!"

park jay

"lanet olsun aşık oldum." "ramyeon'um iyi, değil mi?" "seninle." "..." "*kıkırdamalar*"

"beynim bana oyun mu oynuyor yoksa gerçekten bu kadar güzel misin?" "çok sevimsizsin... ben bu kadar güzelim"

"Alyans altın mı gümüş mü. sen ne düşünüyorsun?"

"beraber taşınalım"

"eğer ölürsem, ne yaparsın?" "ölürüm." "HAYIR"

"Benimle erkeklerin yaptığı gibi dalga geçmediğin için teşekkür ederim."

sim jake

"hadi gülümse ya da ne istersen yapma. zaten güzelsin."

"Neden bana bakıyorsun?" "uzaklara bakmak imkansız."

"Yabancı olma, tamam mı?"

"Bu benim gömleğim mi?!" "hmm, öyle mi?" "hayır bekle!- sadece kalsın."

"Kalacağına yemin edebilir misin?"

"Cmere, sen!! bana bir öpücük ver!!"

park sunghoon

"Sanırım seninle erkeklerden farklıyım..." "Gerçekten mi?" "mhm. sanki ben onlarla taş gibiyim ve seninle pamuk şekerim."

"ilk sefermiş gibi hissettiriyor."

"Teşekkürler." "Ne için?" "sadece burada olduğun için"

"kes şunu, beni utandırıyorsun. yüzüm kırmızıyken tuhaf görünüyorum" "yüzün kırmızıyken çok sevimli görünüyorsun" "kapa çeneni"

"kucaklama saldırısı!!" "ah kahretsin"

"neden çıkmıyoruz?" "ÇIKIMIYOR MUYUZ???!!!" "hayır öyleyiz sadece neden daha erken yapmadığımızı merak ediyordum, çünkü ilk günden beri senin için sırılsıklam (aşık) olmuştum."

"Seni seviyorum." "Ben de beni seviyorum."

kim sunoo

"işte burada!! işte en sevdiğim gülümseme!!"

"uyan uykucu, sevgili erkek arkadaşınla yeni bir gün zamanı"

"Senin yanında rahat hissediyorum." "nedenmiş?" "çünkü kendim olabiliyorum. Belli bir şekilde davranmak zorunda değilim. Ben sadece kendimim."

"senin pijamalarını beğendim" "teşekkürler!! onlar senin..." "artık değil. artık onlar senin."

"naneli çikolata ya da ben." "naneli çikolata." "Bende böyle düşünmüştüm." "BEKLE NE - KILINDIĞIN GEREKTİĞİNDE SENİ SARILMALAR VE ÖPÜCÜKLERLE RAHATLIYORUM"

"Bir kale yapalım, birlikte film izleyelim ve sonra dondurma yiyelim."

nishimura riki

"kucaklar" "kucaklar ne?" "sarılma lütfen"

"Sesin benim için müzik gibi." "çok sevimsiz." "Biliyorum, Jake hyung bunu sana söylememi söyledi."

"Hadi ama eğlenceli olacak!!"

"hadi birlikte bungeoppang yapalım." "el ele tutuşabilir miyiz?" "verildi."

"kelimenin tam anlamıyla bir klişeydi. Popüler olana aşık inek." "Ben İNEK DEĞİLİM" "İnek olduğunu asla söylemedim."

"Bir süre kal. O kadar uzun sürmedi." "5 saat oldu" "yeterince uzun değil."

Kpop Reactions 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin