Txt nasıl el ele tutuşurdu
choi soobin
basit cevap Soobin'in elleri büyük, bu yüzden bundan olabildiğince yararlanıyor. sessiz olabilir ve pda'da büyük olmayabilir, ama seninle el ele tutuşmayı çok seviyor.
kendisine uzatılan açık bir eli asla reddetmeyecektir. ama aynı zamanda basit bir adam ve elini tutmak kadar basit bir şeyle sana değer verdiğini göstermekten başka bir şey istemiyor.
choi yeonjun
yeonjun samimi bir adamdır. sarılmayı sever, öpmeyi sever, el tutmayı sever. El ele tutuşmanın basit bir yolu olsa da karmaşık bir şey olmasına gerek yok.
ihtiyacı olan tek şey parmaklarının seninkiyle iç içe geçmesi. birlikte uyuyakaldığınız aynı kraker benzeri pozisyonda birbirine dolanmış.
choi beomgyu
o çok tatlı, beni rahat bırak. o, çıktığı zaman önünüzde yürüyecek türden bir insandır veya tam tersi. rahat olması için elinizi güvenle kavrayabilmesi gerekir.
Sırf gitmene izin veremediği için elini böyle tutmadığı bir an asla yoktur. sana doyamıyorum gitmene asla izin vermeyeceğim.
kang taehyun
basit adam, basit el tutma. sadece sokakta huzur içinde yürüyebilmek istiyor. arkasında hiçbir düşünce yoktur, sadece hayatının aşkını elinde tuttuğu gerçeği vardır.
bundan sonra hiçbir şey düşünmez. bir şekilde onunla bağlantılı olduğunu bildiği sürece memnundur.
Huening kai
onu seviyorum dur sadece elini tutmak istese de, aynı zamanda çok tatlı ve bunu biliyor. Randevu gecenizde elinizi böyle tutar ve siz masanın diğer tarafında oturursunuz.
tatlı ve bir kdrama anına benziyor. duygusal olarak, seni sadece kollarında tutmak istiyor ama şimdilik bu yeterli.