'beyaz bir noel' c.yj
yatak odanıza koşuyorsunuz ve aylar önce satın aldığınız uzun bir kutu bulmak için yatağınızın altına uzanıyorsunuz. zarif beyaz inşaat kağıdına yeniden sarılmış.
sen ve yeonjun bu yıl Beyaz Noel yapmaya karar verdiniz. Baştan aşağı sahte karla kaplı bir ağaçsın ve her hediye beyaz kağıda sarılı ve kahverengi iple bağlanmış. gerçekten cennette yapılmış gibi hissettirdi.
Noel günü uyandığınız sabah birbirinize aldığınız her şey ağacın altındaydı, biri hariç.
sabah 6:30'da elinizde tuttuğunuz güncel şey. Uyuyan erkek arkadaşını uyandırıp hediyeni ağacın altına koymasın diye sessizce yataktan çıktın.
'neden beni terk ettin'
arkandan duyarsın sonra iki kol belinize dolanır ve sizi ince vücutlu bebeğinizle yüzleşmek için döndürür. Yeonjun'a bakarsın ve somurtkan yüzüne gülümsersin.
"beni yatakta bıraktın. senin derdin ne'
o uykulu bir şekilde alnına hafifçe vururken kıkırdadın, sonra alnını tatlı bir şekilde öpmek için eğildi.
Üzgünüm aşkım. Ben sadece uhm... her ihtimale karşı hediyeleri kontrol ediyordum.'
diyorsun gülümseyerek, gizli sürprizini örtmeye çalışıyorsun. elin vücudundan yüzüne kadar gitti ve elini yanağına koydu. anında dokunuşuna eğildi.
'yalan söylüyorsun. Yığına bir şey koyduğunu gördüm'
diyor, yüzünde bir gülümseme oluşuyor. yeonjun her şeyde seni görebiliyordu. yüzüne doğru uzandığında bile. o her zaman içini görebilir.
"Yapmış olsan bile görmek için beklemek zorundasın."
geri dönüşünle gurur duyarak çekip gittin ve erkek arkadaşını neredeyse suskun bıraktın. Tam odadan çıkmak üzereyken arkandan koşarak seni belinden tuttu ve sanki hiç ağırlığın yokmuş gibi etrafında döndürdü. seni kolaylıkla yere indirdi ve şöyle dedi:
"çok sevimlisin bunu biliyor musun?"
sevimli sözüne kıkırdadın ve seni yere indirdiği anda yatak odana koştun. yatağa koştun ve üzerine zıpladın.
erkek arkadaşının hemen arkanda olduğunu ve asıl amacının onu az önce yaptığın şeyden uzaklaştırmak olduğunu biliyordun.
yatak odasında sana ulaşması bir saniyeden az sürdü. bacaklarınızın arasında durdu ve sizi tuzağa düşürmek için güçlü kollarını kullandı. sana gülümserken ellerini başının üstüne koydu.
'mutlu noeller bebeğim'
ona gülümsedin. Sırıtışı büyüdü ve dudaklarınızı tatlı bir şekilde öpmek için eğildi. Sizin işiniz bitmeden geri çekildi, siz de kollarınızı onun boynuna doladınız ve onu birkaç saniye daha orada tuttunuz. sen bir gülümsemeyle uzaklaşana kadar başını eğerek öpücüğü derinleştirdi.
'Mutlu Noeller'
-
"TANRIM HEDİYELERİ NASIL UNUTTUK'
erkek arkadaşının rastgele sözlerine gülüyorsun. Sadece ağzından çıkan kelimelerden bir ruh halinin nasıl değişebileceği komik. Elinizi tutar ve ortak yatak odanızdan çıkıp Noel ağacının olduğu oturma odasına koşar.
yirmi dakika boyunca hediyeleri açtıktan, hediyeleri kullandıktan, hediyeler için teşekkür ettikten, birbirinize ve hediyelere sarılmaktan vs.
yüzünde kafası karışmış bir ifadeyle sana bakıyor ve sen ona kapıyı açması için işaret ediyorsun. kağıdı dikkatlice yırtıyor ve üzerinde 'Dior' yazan kutuyu açıyor.
'jagi, sana bana böyle bir şey almamanı söylemiştim'
diyor dudaklarında küçük bir somurtkanlıkla. Ona para harcamanı istemeyen klasik yeonjun anına gözlerini devirirsin ama aynı zamanda onu gerçekten açmak ister.
"sadece aç, salak."
zincirden sarkan altın plakaya oyulmuş 'Y' harfi ile altın bir kolye ortaya çıkarmak için kutuyu açar. gözleri yavaş yavaş yaşlarla doldu. dudaklarına uzun süreli bir öpücük kondurmak için sana doğru eğildi.
"Mutlu Noeller Yeonjun"
'mutlu noeller aşkım'