Söyleyecekleri şeyler
(koyu olanlar sizin söyledikleriniz)
choi soobin
"böyle kalabilir miyiz? sadece birazcık söz veriyorum"
"Yüzünü beğendim. Bu benim favori yüzüm"
"seni seviyorum" "odi'den daha çok mu...?" "... İlk için(?) berabere kaldın"
"Seni görmeyeli asırlar gibi geliyor!" "daha dün takıldık..." "bu çok uzun zaman önceydi"
"Sana bu kadar uzun süre bakmak için sesli miyim...?" (?)
"Hadiiiiiii...buraya bir öpücük ver" *yanağı işaret eder*
choi yeonjun
"istediğimi yapabilirim. senin erkek arkadaşınım"
"Denesem de seni özlemekten vazgeçemezdim"
"elimi tut, tamam mı?"
"bitiyor musun?" "ben ramen değilim" "aman tanrım, olsaydın seni daha çok severdim." *koluna yumruk atılır* "AH HADİ AMA. ŞAKA YAPIYORDUM HADİ"
"Umarım sonsuza kadar benimle kaldığını biliyorsundur."
choi beomgyu
"uyan. günün zamanı" "hayır"
"ne olursa olsun, ne zaman, kim olursa olsun. her zaman burada olacağım"
"saçını öreyim mi...?" "neden" "çünkü güzel"
"SENİ DAHA İYİ HİSSETMEK İÇİN ÖPÜCEĞİM"
"Ölüyorum!! Çok tatlısın!!!"
"Beni başkası için bırakır mısın...?" "bu aptalca bir soru." "Neden?" "çünkü hiçbir evrende senin yanından ayrılmam mümkün değil."
kang taehyun
"biri seni incitti mi? Onları öldüreceğim"
"Neden kahve kokuyorsun? Uzun bir gece mi geçirdin?"
"gülüşün tüm dünyamı güzelleştiriyor." "bunu nereden buldun...?" "google"
"neden herkes senin korkutucu olduğunu düşünüyor. sevimli küçük bir tavşan gibisin" "Ben korkutucuyum." alternatif "İNSANLAR BENİM KORKUNÇ OLDUĞUMU DÜŞÜNÜYOR ???"
"Bunu tekrar yapabilir misin?"
"Gülmeyi bırakmalısın." "Neden?" "çünkü kalbim çok hızlı atıyor bu yüzden ya hastaneyi seç ya da gülümsemeyi bırak"
"seni seviyorum tatlım"
huening kai
"SENİ YİYEBİLİRİM!! ÇOK TATLISIN"
"Yaptığın her şey mükemmel, değişme"
"uhm... peluşlarımdan birine sarılmak ister misin?"
"neden sonsuza kadar uyuyamıyoruz?" "yani... teknik olarak yapabiliriz..."
"Seni bu kadar mutlu eden var mı...?" "hmm...Sanmıyorum?" "tamam güzel. bu artık benim işim"
"Nasıl yemek yapılacağını bilmiyorum ama çok yorgunsan yaparım."