¹

58 1 0
                                    

İyi okumalar:)

MEZUNA KALMAK PİŞMANLIKTIR GRUBU

Siz:  olm bu ne biçim hoca lan bu kadar ödev verilir mi amk

Arizona kertenkelesi: odama gel Elçin

Siz: sıçtım!

Siz:  olm niye hocanın grupta olduğunu söylemiyorsunuz görüldü atmayın bana!

Süzme kaşar: niye söyleyelim? Burası mezun grubu hocalar tabiki olacak

Alican: hocayı gruptan çıkarın

Süzme kaşar: niye çıkarıyorsunuz adamı bırakın kalsın arkasından konuşanları görsün

Siz: bari burda kaşarlık yapma Şeval

Süzme kaşar: sus be gerizekalı sensin kaşar

Siz: Batuhan şu kaşarı çıkar gruptan!

Batu: valla burası mezun grubu çıkaramam

                      *BU GRUPTAN ÇIKTINIZ*

Oflayıp telefonu kapattım ve kafamı kütüphanedeki masanın üzerine koyup bir iki dakika gözlerimi dinlendirdim. Başım çok ağrıyordu. Omzumu birinin dürtmesiyle kafamı kaldırdım. Dershanedeki danışma başımda bekliyor ve bana bakıyordu.

"Kaan hoca seni odasına çağırıyor" dedi. Kafamı 'tamam' anlamında salladım. Oturduğum sandalyeden kalktım ve telefonumu cebime atarak zemin kattan dershanenin 3. Katına çıktım. Dershanemiz üç katlıydı. En alt katta kütüphane,kantin , bahçe ve lavabo vardı. Bir üst katta ders verilen sınıflar ve müdürün odası vardı. Üçüncü katta da bire bir sınıflar ve Kaan hocanın odası vardı.

Nefes nefese kalarak Kaan hocanın odasına girdim. Yanlışlıkla pat diye girmiştim. Onun ifadesiz yüzünü görünce "pardon hocam" dedim ve odadan çıkıp kapıyı çaldım. "Gel" deyince içeri girdim.

"Buyrun hocam beni çağırmışsınız"

"Gel Elçin gel" dedi kafasını gömdüğü kağıtlardan kaldırmadan.

İçeri geçip ayakta durdum. Ödüm kopuyordu. Beni liğme liğme edecekti.  "Otursana" dedi.

O görmese de kafamı sallayıp oturdum. Dizlerim titriyordu ve elim terliyordu. Terleyen elimi eşofmanıma silip konuştum.

"Iı.. şey hoca-"

"Bir şey söylemene gerek yok" dedi sözümü keserek.

Bir iki dakika sessizce oturdum. Kaan hoca kafasını okuduğu kağıtlardan kaldırıp bana baktı.

"Küfür konusunda nasıl anlaşmıştık? Yanlışsam düzelt. Sanki söz vermiştin gibi" dedi ve kınayarak bana baktı.

" Hocam şimdi şöyle ben.."

" Sen?"

" özür dilerim hocam ya valla" dedim ellerimle oynayarak.

HOCAM MI?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin