³

32 0 1
                                    

Kulağıma gelen alarm sesiyle uyandım. "Offf çok yorgunum bugün gitmesem olur mu acaba?  Babam ağzıma sıçar."

Oflayıp esnedim ve yataktan kalktım. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Yüzümü kuruladıktan sonra mutfağa gittim. Babamın uyanıp uyanmadığına bakmak için odasına girdim ama odasında yoktu. Banyoya ve diğer odalara da baktım ama yoktu. Hemen odama geçip telefonumu aldım. Babam mesaj atmıştı.

My dad: kızım bugün önemli bir duruşmam olduğu için erken çıktım. Sende kahvaltını yapıp dershaneye git.

Babamın gönderdiği mesajı beğenerek üzerimi değiştirmek için dolabı açtım. Dolaptan beyaz v yaka bluz ve siyah tayt çıkardım. Makyaj masama oturup, sade bir makyaj yaptım. Saçlarımı da at kuyruğu yapıp sıkıca topladım. Ardından üzerimi giyindim ve aynanın karşısında bir fotoğraf çektim. Paylaşacaktım.

Sırt çantama verilen ödevleri ve birkaç soru bankası koydum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sırt çantama verilen ödevleri ve birkaç soru bankası koydum. Cüzdanımı ve gözlüğümü de alarak çıktım evden. Kahvaltımı dershanede yapacaktım.

Apartmandan çıktığımda Kaan hocayı görmeyi beklemiyordum.

Arabasına yaslanmış beni bekliyordu. Onu görmezden gelerek durağa doğru yürüdüm. Biraz sonra arabası yanımdaydı.

"Elçin biner misin?"

Ona bakmadan cevap verdim.

"Kendim giderim hocam zahmet etmeyin"

Sinirli sesini duydum.

"Biner misin artık yoksa"

Ona doğru döndüm

"Yoksa ne?" Dedim sistemle

Arabasını durdurup indi ve yanıma doğru gelip kolumu tuttu.

"Bırakın kolumu! Siz bir öğretmensiniz bense bir öğrenci öğretmenseniz ona göre davranın!"

"Dershene dışındayız ve bağırma lütfen. Söylemem gereken şeyler var bin şu arabaya"

"Binersem rahat bırakacak mısın?"

"Evet gel söyleyeceklerimi söyliyim sonra gitmekte özgürsün ayrıca şu siz lafını kaldır"

Dediğini yapıp arabaya bindim.

Bana yalan söylediği için zoruma gitmişti. Onu dinlemek dahi istemiyordum.

Arabayı çalıştırdı ve sürmeye başladı.

"Bir şey soracağım " dedim

Bana döndü kaşlarını çatarak. "Sor" dedi.

"Neden bana diğer öğrencilere davrandığın gibi davranmıyorsun?"

"Açıklayacağım aklındaki soruların hepsinin cevabını öğreneceksin"

"Nereye gidiyoruz" dedim

HOCAM MI?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin