goed gekeurd?

79 3 0
                                    

Pov orkun
"Ze had nachtmerrie en stond huild hier bij me, ze had het over dat ik der had verlaten omdat ze mijn teleurstelling was dus ik zei gelijk dat dat niet zo is en dat ik der nooit zou verlaten en toen viel ze in slaap bij me." "Ow maar ze ging huilend slapen, is het nu goed dan?" "Ja ze heeft geen huisarrest en ik zei dat ik benieuwd ben naar thijs maar weet jij, vind ze hem leuk ofzo?" "Nee hij was wel heel aardig tegen der enzo en ze vind hem wel knap maar ze kon jou regels niet verbreken." "Ow dus ik verpest haar misschien eerste relatie?" "Weet niet, eerst thijs zien want ik wil ook goed keuren." Zegt liv. "Ja tuurlijk." Ze komt tegen me aan liggen, ik ga door der haar. "Feyen geef ik kusjes en jou zoen ik." Ik pak der nek en zoen der, ze steekt der tong naar binnen. We bekken effe en dan kleed ik me aan, vandaag ga ik effe weg met liv en veder niet. Feyen komt naar me toe "pap kijk dit."

Wow, Tering he

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Wow, Tering he. "Jeetje, dat is echt knap." "Wat hoe ze tekend of jezelf." "Alletwee." Zeg ik lachend. Ik reageer er effe op en eet dan, ik zie geen liv meer. "Liv?" "Ja?" Hoor ik vanaf buiten. Ik loop naar balkon, ze zit in de hangstoel. "Mag ik?" Ze staat op, ik ga goed zitten en ze komt op schoot. Ik vrijf over der benen "jou nek is echt kaal." Ik kijk der raar aan "Ja er hoort iets." Zegt ze, waar de fuck heeft ze het over. Ze kust me en gaat naar mijn kaaklijn door naar mijn nek, ze zuigt flink. Ze trekt terug "zo." "Ja mooi?" "Ja prachtig." Zegt ze, ik kus der even. We gaan zo, ik pak auto sleutel en zeg de kinderen gedag. "Liv kom." Ik neem der mee, we gaan gewoon samen lunchen zoals vroeger. Ik pak der hand, voor mijn gevoel worden we bekeken ofzo. Ik draai effe om maar zie niemand lopen ofzo, ik negeer het en loop door. "Wat is er orrie?" "Nee niets." Zeg ik. We lopen naar een restaurantje, we gaan zitten. Ik pak de kaart, ik kijk om me heen en zie bijna niemand zitten maar toch voel ik me weer bekeken. "Schatje wat wil je?" "Uhm salade ofzo." "Ik doe met je mee."Zeg ik. "Orkun wat is er nou?" "Ik voel me gewoon bekeken maar echt heel erg." "Ow bijzonder." "Ja want ik zie niemand kijken."

Pov thijs
Ik loop door het centrum van Rotterdam, ik ben echt benieuwd naar zaterdag. Ik denk dat ik feyen leuk vind maar ze zei dat ze geen vriendje tot der 16de mocht. Jeetje is orkun echt zo, kan best. Ik vind wel lastig want ja ze woont in lissabon, ze is maar 1 keer in de maand hier en dat lijkt me echt weinig. Ik moet dus eerst orkun overtuigen dat ik een goede jongen bent, ik ga shoppen voor outfit voor zaterdag. Ik loop richting de zara en zie orkun en olivia lopen, zal ik er heen gaan? Nee denk het niet, dat is raar of misschien zorg ik voor gezeik. Ik loop door en zoek een nete broek uit en witte blouse, ik loop naar buiten. Schoenen heb ik genoeg, ik loop richting het restaurant van mijn ouders. Die hebben ze al heel lang, ik kom er bijna elke dag. Het is ook een lunch zaak, ik loop naar binnen. Al fucking snel zie ik olivia en orkun zitten, shit nou eigenlijk niet want ze kennen me niet denk ik. Ik loop naar achter "hey jongen." Zegt mijn moeder. "Hey." "Geslaagd?" "Ja zeker, weetje haar ouders zitten hier in het restaurant zelfs." "Ow ga er heen." Zegt ze. "Nee dat kan ik niet doen, misschien zorg ik voor gezeik en ze kennen me niet. Nou nog niet, ik weet nog niet of ik iets van feyen vind." "Ow nou dat moet je ontdekken, nodig der uit om te komen lunchen." "Ze heeft huisarrest omdat ze had gelogen enzo." "Ow nou, als nog denk ik dat je er heen moet." Zegt ze. Ik ga zitten op een bankje, mijn pa komt aanlopen met een broodje. "Dankje pap." "Geen probleem."Zegt tie, ik kijk naar orkun. ik zie orkun om zich heen kijken, shit ik kijk snel weg. Hij kijkt naar me, zou die weten wie ik ben? Feyen belt me "hey feyen." Zeg ik, shit dat was iets te hard. Olivia kijkt me aan "hey." "Alles goed?" "Ja verveel me, mijn ouders zijn weg en aan sem heb ik niet veel." "Hahah dat heb je met broertjes." Nu zie ik ook orkun kijken, shit. "Wat Zeg jij, je hebt er geen." Zegt ze lachend. "Uhm feyen, ik heb niet echt tijd om te praten. Ben effe aan lunchen en moet eigenlijk gaan." "Ow is goed, succes met wat dan ook." "Dankje, ik wilde je eigenlijk uitnodigingen voor lunch keer maar ja kan niet." "Hoezo niet?" "Je hebt toch huisarrest?" Vraag ik. "Nee niet meer, is ingetrokken maar ik mag echt niet gezien worden met je want ze willen je eerst keuren." "Dat snap ik maar ik kan zorgen dat niemand je ziet, als je dan alleen komt." "Uhm kan proberen maar wil echt geen gezeik." "Snap ik, kijk maar." Zeg ik. "Is goed, ik laat nog wel weten." "Is goed, doei schoonheid." "Doei thijs." Ze hangt op, ik zie orkun opstaan en lopen naar de kassa. Mijn moeder staat achter de kassa, ze wijst na een poosje dat ik moet komen maar orkun staat er nog.

je vader zou maar orkun kökcü zijn...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu