thijs weer zien

68 3 0
                                    

(Deel bevat aanranding dus als je er niet tegen kan skip dan effe, ik zal het aangeven)

Pov feyen
Ik ben overmorgen jarig, we gaan morgen naar Nederland. Ik heb er zo veel zin in, kan niet wachten om thijs te zien. We blijven tot met zondag, het is vandaag donderdag. Thijs blijft vrijdag en zaterdag slapen, het mag van papa. Ik ben bezig met inpakken, vandaag heeft papa voor de laaste keer training en we vliegen vanacht om 02.00, pff. "Feyen heb je alles?" Roept mama. "Ja bijna." Ik pak de laaste dingen en loop naar beneden. "Lets go." Zegt mama. Papa was al weg, zodra we aankomen zien we wat vrouwen staan. Die nieuwe "ey daar zit dat meisje bij die toen papa wilde." "Ow wacht, zorg even dat papa zo komt." Zegt ze en loopt naar binnen. Ze hebben pauze, ik wijs dat papa moet komen. We lopen naar binnen "orrie we gaan dat nu doen wat feyen zei want die meiden zijn er nu en zitten allemaal te staren." "Is goed ga jij er dan heen en zeg van kijk die en dan doe je effe simp achtig en dan kom ik achteraf." "Is goed." Zegt ze. Ik en sem gaan niet bij mama staan, we gaan een beetje vederop op een bankje zitten.

Pov olivia
De mannen gaan weer trainen, ik ken de meiden een beetje en heb nu 2 keer getraind met hun er bij. Ik loop naar ze toe "hey meiden." "Hey." Zegt er een, ze weten nog niets van mij denk ik dan als ze zo zijn. "Pff kökcü is vandaag weer hot, omg." Zegt er een. Ik kijk naar orrie

"Ja he, niet normaal

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Ja he, niet normaal." Zeg ik in trans maar ja ik mag dat vinden. "Weetje ik hoorde dus dat hij wel eens one night stands deed dus wie weet." Ik kijk naar der, ze heeft zwart haar en is echt niet orrie's typen. We haden daar vroeger altijd over, toen we nog niets haden dus ik weet heel goed wat zijn typen is, me🙃 "Pfff man ik val zo flauw." Oké dit gaat wel ver "Maar jullie vinden hem ook allemaal lekker?" Vraag ik. "Ja duh, kijk naar hem." Zegt er een. Orrie is klaar "oe kijk hij komt naar ons toe, zou die nu al zijn gevallen voor ons." Ie "hey schatje." Zegt tie en zoent me, hij trekt me dicht tegen het hek. Ik pak zijn nek en ga door zijn haar "uhm orrie." Hij steekt zijn tong naar binnen en zorgt dat ze het goed kunnen zien. "Oh." Hoor ik, ik trek terug. "Wtf." "Wat is er?" Vraagt orrie onschuldig. "Wtf hebben? He wat net Zeg je nog van hij is echt lekker." "Ja ik mag mijn man toch lekker vinden." Zeg ik. "Je man?" "Ja we zijn al bijna 10 jaar getrouwd." Zegt orrie. "Ow maar kijk naar mij wil je dit niet?" "Nee sorry, ik heb liv en er bestaat niet beter. Jullie zijn allemaal niet mijn ding en veelste jong." Zegt tie. Feyen komt aanlopen "hey pap lekker bezig." "Ja ging wel goed." Zegt tie. "Is dit je kind?" "Jep en daar is nummer 2." Zegt orrie en wijst naar sem. "Dus duidelijk dat ik jullie allemaal niet hoef, liv speelt bij jullie dus Waag het om iets te doen want jullie zijn de lul." Zegt tie en trekt me mee. "Dankje schatje." "Graag gedaan liv." Hij geeft me een kus, hij kleed om en we gaan naar huis. De kinderen gaan wat eerder slapen, orkun heeft me thijs contact gehad. Thijs wilt feyen verrassen dus, hij is bij ons thuis straks als wij er zijn en slaapt er dan ook al. Sem slaapt op de bank, hij vind dat oke dat wilde al heel lang een keer op de bank slapen geen idee waarom. Thijs zorgt er voor dat hun bedden tegen elkaar staat, sterker nog voor feyen's verjaardag gaat tie der vragen om zijn vriendin te zijn. Ik ben heel benieuwd, ik sta in de keuken en ben wat dingen aan het opruimen. Ik word opeens opgetild "aa orrie wat ga je doen." "We gaan pitten, we moeten over 6 uur op." "Ugh oke." Zeg ik, hij gooit me op bed en klimt boven op me. "Hoe was het ookal weer 14 jaar geleden vandaag?" "Ik hoorde dat je flipte tegen mij pa en je zei dat ze niet je dochter was en toch stond je de volgende dag bij mijn bed." "Ow ja, sorry schatje. Ik had toen echt moeten blijven maar ozan zei wat dingen en het liet me denken." Zegt tie. "Maakt niet meer uit, laten we genieten van nu." "Oké." Zegt tie en kust me. "Uhm laat me effe omkleden en dan kom ik knuffelen." Ik duw hem van me af en kleed om, ik poets mijn tanden. Orrie komt bij me staan, hij pakt mijn kont en knijpt er in. "Uhm Goede kont en man wat een lekkerding." Zegt tie terwijl die een tandenborstel in zijn mond heeft. Ik spuug tandpasta uit en en spoel mijn mond, ik pak zijn kont vast en leg mijn hoofd op zijn borst. Hij spuugt ook tandpasta uit en geeft me wat kusjes, we gaan liggen. "Truste schatje." "Truste orrie, ik hou van je." "Ik ook van jou." Hij geeft me een lange kus, ik val in slaap.

je vader zou maar orkun kökcü zijn...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu