leerjaar 3

65 3 0
                                    

Pov feyen
Ik heb nog 1 week vakantie, het is wel een drukke week. Ik ben nu nog bij leo met celine, ik heb der meegenomen. het is zondag dus hij heeft zo wedstrijd, Uit tegen rkc dus ik ga mee. morgen ga ik terug naar Lissabon, papa speelt overmorgen een uit wedstrijd en dan ga ik ook weer mee. Donderdag moet ik mijn boeken halen, maandag heb ik introductie week tot woensdag en dan donderdag beginnen mijn lessen weer. Ik word wakker van iemand die boven op me komt zitten "feye." "Hey boef." Ze knuffeld me "Goedemorgen schatje." "Goedemorgen." Ik geef hem een kus "Bah." "Bah?" "Ja." Ik pak der vast en kus der "hahaa nee." Zegt ze. Ik stop, ik sta op. "Kom." Ze gaat staan, ik til der op en neem der mee. "Oké welke?" Ik laat der het derde en uit tenue zien. "Die." Zegt ze en wijst naar uit. "Wil je die aan?" "Ja aan." Ik kleed der aan, ik kleed me zelf ook aan. Leo heeft een nieuwe kast laten bouwen dus er staan nog wat dozen met kleding die in de kast moeten. Ik zie dat ze in een doos rommelt, ze pakt er een pet uit en zet hem op. "Wow die is mooi." Ze lacht en kijkt in de spiegel.

Ik neem der mee naar beneden, Ik zet der op het aanrecht "fles?" Ze knikt, ik maak een fles voor der

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik neem der mee naar beneden, Ik zet der op het aanrecht "fles?" Ze knikt, ik maak een fles voor der. Ik geef der daarna de fles en eet zelf ook. "Leoo." "Jaa." "Kom schiet op." Zeg ik. "Jaja." Hoor ik. "Opa?" "Ja zo, leo moet even opschieten." "Ike." Ze wijst naar boven "Ja ga maar." Ik kijk hoe ze heel voorzichtig de trap op loopt. Ik hoor der rennen, haha ik ben benieuwd. Hij komt naar beneden met der "lets go schatje." Hij neemt der mee naar de auto, hij rijd naar 1908. Hij tilt der uit de auto, ze vind leo geweldig. Ze houd hem stevig vast, we lopen naar binnen. "Goedemiddag." Zegt John. "John opa?" Vraagt celine. "Wil je naar opa, kom." Hij neemt der mee. Ze krijgen eten en dan gaan we "uhm fey waar is celine?" "Goede vraag." Ik loop naar voren "opa waar is cil?" "Uhm als het goed is bij qui." Ik loop naar ome qui "waar is cil?" "Bij justin." Ik zucht en loop naar justin, ik zie der naast hem zitten. "Hey kleine Kom je bij ons zitten." "Ja." Ik neem der mee, ze gaat bij leo op schoot zitten. "Le." "Ja?" "Lief." Ze knuffeld hem, aww. Hij kijkt me aan "jij bent ook lief celine, heel erg." "Hou jou." Hou van jou bedoelt ze "en ik dan?" Vraag ik. "Jij ook." Zegt ze "Oké gelukkig maar." Ze lacht, we zijn er. Ik neem der mee, de mannen gaan omkleden. Celine loopt voor me uit richting het veld, ze valt vol van een trapje. Ik ren naar der toe, ze krijst het er uit. "Ssstt." Ik til der op "auuuu." Huilt ze. Ik neem der mee naar binnen. "Sstt waar heb je pijn?" "MAMAAAAA." Huilt ze. "Dat kan niet cil, waar heb je pijn?" "MAMAAA." Huilt ze nog harder. "Wil je naar opa?" "Nee mamaaa." "Cil dat kan niet, die is er nu niet." "Papaaa." Probeert ze dan. "Nee die is er ook niet, naar wie wil je?" "Huisss." Ik zucht, ik bel mama. "Celine is van een trapje gevallen en ze krijst papa en mama maar ja dat kan niet." "Zet op luidspreker." Ik doe het "cil is mama." "Mamaaa." "Sst schatje, waar heb je pijn?" "Hier." Huilt ze en wijst naar der knie. "Feyen gaat jou helpen ja." "Ja." Zegt ze. "Doei schatje, ik zie je morgen ja." "Mamaa toe." "Nee morgen ja." Zegt ze, Celine begint weer te snikken. "Cil luister, we gaan pleister halen en dan snoepje." "Nee mama toe." "Dat kan niet schatje, bijna ja." "Komt goed, dankje." Ik hang op "Kom." Ik neem der mee naar de jongens "Leeee." Huilt ze. "Wat is er kleintje?" "Au." Zegt ze. "Ze is gevallen en wilt papa en mama en naar huis." "Kom maar." Hij neemt der over, hij maakt der knie schoon en plakt er een pleister op. "Zo schoon, heb je nog pijn?" "Nee." Hij geeft er een kusje op, ik glimlach naar hem. "Succes schat." "Komt goed." Hij kust me, ik neem der weer mee en ga zitten. We zitten dicht bij de ducout, op best luxe plekken. "Gaan ze winnen cil?" "Ja." "Ik denk het ook." Zeg ik. De wedstrijd start, leo start wel bank. Tot mijn verbazing komen ze op 1-0 achterstand maar nieuwkoop maakt het al snel goed. 1-1 blijft het heel lang, 70ste minuut mag leo in vallen. Hij kijkt effe naar me en maakt een hartje, ik blaas een kusje.

je vader zou maar orkun kökcü zijn...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu