(Skip 2 maanden)
Pov feyen
Ik heb echt een saaie week, alleen maar school en maar 1 shoot ofzo. Mama moet donderdag voetballen en papa zaterdag, sem weet ik zo niet. Het is maandag, mijn langste dag nou yay. Ik heb wel eerste uur uitval dus dat scheelt, ik kan een beetje uitslapen. Ik sta op en maak me klaar, ik hoor opeens iemand kotsen. Ie, papa komt naar beneden en pakt water en is weer weg, ik loop naar boven. "Alles goed?" "Ja mama moest opeens kotsen maar geen idee hoe of wat." Zegt tie. Ik ga weer naar beneden, iedereen is wel eens ziek. Ik eet en pak dan mijn tas, ze komt naar beneden. "Gaat tie weer?" "Ja ik was echt opeens misselijk maar nu niet meer." Zegt ze. "Ik fiets wel, hoef je me niet te brengen." "Dat hoeft niet schat, ik rij gewoon want ik moet toch weg." "Oké." Papa gaat al weg met sem want die moeten eerder weg, na een poosje brengt ze me ook weg. "Doei veel plezier." "Dankje succes." Zeg ik en stap uit. Ik loop naar lily "hey meid." "Hey." Ik geef der een knuffel. Ik loop naar mijn les "Ja feyen dat is te laat." "Wat? Het is letterlijk 10.00 precies op tijd." "Nee je weet mijn regels, ga maar briefje halen." "Stik in je briefje, ik ben optijd." Zeg ik en loop weg naar de aula. Wtf denkt ze wel niet, scheelt dat het wiskunde les was. Ik eet effe wat, ik kijk een filmpje. Stein komt naar me toe "ook Goedemorgen naar jou." "Wat een zeik wijf, ik ben letterlijk op tijd." "Ja dacht ik ook al maar goed, het is fucking saai dus ben jaloers." Zegt tie, ik lach en hij gaat weer. "Feyen kunnen we even praten." Onze directeur staat opeens voor me, ik knik en volg hem. We lopen naar zijn kantoor "Ik hoor van mevrouw arts dat je elke keer telaat bent bij haar les." "Maar dat is niet zo, ik ben er elke keer precies op tijd en zei zeikt gelijk." "Maar oké zei is daar streng in en dat weet ik maar je staat een 4,5 voor wiskunde. Op deze manier ga je niet over he." "Maar dat is niet mijn schuld." Zeg ik. "Probeer dan echt optijd te zijn." "Jaja ik zal mijn best gaan doen." "Deze keer laat ik het gaan." Zegt tie. "Dankje, ik zal beter mijn best doen." "Ik moet wel je ouders inlichten." "Nee please niet, ik ben gewoon optijd elke keer. Kijk de camera's anders." "Oké zal ik doen." Zegt tie, ik moet effe wachten. "Oké je hebt gelijk, ik ga wel praten." "Dankje wel meneer." Ik ga naar mijn volgende les, ik ben aan het wachten op de rest. Ik word gebeld door mama, shit die beld nooit zomaar. "Hey mama." "Feyen hoezo word ik gebeld door school?" Shit, kut zooi hij zou niet doen. "Uhm kan dit straks, ik moet naar de les." "Ja prima maar we willen met je praten." "Is goed, doei." Ik hang op, ugh fijn weer. Ik ga zitten "uhm mevrouw ik moest net naar de directeur en kon niet mijn boek halen, mag dat snel?" "Feyen je weet de regels." "Maar ik kon het niet halen." "Als je nu de les uit gaat ben je telaat." "Maar als ik blijf heb ik mijn spullen niet." "Nee dus kies maar zelf, thuis doen overnieuw of nu telaat zijn en briefje halen." Ik zucht, dan maar thuis. Wat heeft iedereen vandaag, wat een gezeik allemaal. We zijn eindelijk uit, ik loop naar buiten en zie papa staan. Shit nu ben ik helemaal de lul, ik loop er heen. "Hey pap." "Leuk geprobeerd feyen, we gaan een hartig woordje praten." Ik negeer het, hij rijd naar huis en Zegt niets. "Hoe was training?" "Wel oke." Meer Zegt tie ook niet, ik zucht. "Ja kan je zuchten feyen maar je doet het zelf." "Nee dat doe ik niet maar prima." Zeg ik. We zijn er, ik zie mama al zitten. Ik leg mijn tas weg en ga zitten "Oké leg ons maar uit, hoezo word ik gebeld door school dat je altijd te laat bent en faalt voor wiskunde." Zegt mama. "Ik ben nooit te laat, ik ben altijd precies op tijd maar dat wijf zit altijd te zeiken, de directeur heeft het zelfs op de camera's gezien en hij zei dat tie jullie niet zou bellen." "Nou wel dus, hoezo faal jij voor wiskunde. Doe je er wel moeite voor of wat?" "Nee wiskunde is kut en saai, ik snap er niets van dus ja ik heb er geen interesse in." "Nou dan ga je dat maar doen, je gaat niet over als je onvoldoende staat voor wiskunde. Wil je dat?" "Nee maar als zei me niet de kans geeft om die les in te komen ja wat moet ik dan." Zeg ik. "Maar we brengen je letterlijk dus wat voor moeite is het om 2 minuten voor de les begint er te zijn." Zegt papa. "Ja maar ik moet boeken pakken en nog naar lokaal lopen en als het druk is ja, maar ik ben altijd optijd echt." "Maar wees dan gewoon een paar minuten eerder please, wij hebben hier echt geen zin in." "Nee ik wel dan?" "Feyen doe niet zo bij de hand." "Doe gewoon een beetje je best ja?" "Ja ik zal beter mijn best doen." "Dan-" begint mama maar ze staat op en rent weg naar de wc, ik hoor der weer kotsen. Papa staat op, wat heeft zei?
JE LEEST
je vader zou maar orkun kökcü zijn...
General Fictiondit is een vervolg op ik haat je.... feyen kökcü (bijna 14) dochter van olivia en orkun kökcü gaat na de zomervakantie naar de middelbare school. ze is een model, ze is model voor calvin klein en nog meer grote bedrijven. haar ouders voetballen all...