Nederland

74 3 0
                                    

Pov feyen
We gaan vandaag eindelijk naar Nederland, voor een week en we komen dinsdag terug. Ik heb er fucking veel zin in, opa is overmorgen jarig. Ik ga ook nog met dahlia afspreken en shoppen, ik heb nog een shoot in Nederland voor thijs. We gaan zondag naar de wedstrijd, ik heb er zo veel zin in. "Feyen ben je klaar?" Word er geroepen. "Ja ik kom." Roep ik. Ik loop naar beneden "heb je alles?" "Ja alles." "Oké fijn." Zegt mama. "We gaan vanavond trouwens uit eten met justin en dayenne." "Yes." Zeg ik. We stoppen alles in de auto en dan rijden we naar het vliegveld "feyen feyen mag ik op de foto?" Hoor ik achter me. Ik draai om en zie een klein meisje staan "Tuurlijk." Zeg ik en ga op de foto. We lopen naar de gate en checken in, ik zit naast sem. Ik pak mijn telefoon en app Dahlia

F: hey meid, kom vanavond samen klaar maken?
D: Ja fucking goed idee, ik kom wel naar jou
F: is goed, ik doe zwart jurkje aan
D: doe ik dat ook
F: Oké leuk meid

Ik leg mijn telefoon weg, ik zie dat sem slaapt. Ik kijk naar papa en mama, hij heeft een arm om der heen en knuffelt der. "Mam mag ik iets drinken?" "Ja bestel maar." Zegt ze. Ik bestel een cassis "Mam kunnen we wel een nieuwe tenue halen want ik heb die nog niet van nu." "Ja hoor kan wel, ze hebben geen Adidas meer." Zegt papa. "Wat hoezo niet?" "Geen idee." "Ow jammer maar boeie, ik wil doe uit, die is mooi." "Ja hoor je kiest maar iets." Zegt mama. We zijn er, we nemen een taxi naar huis. "Mama dahlia komt hier klaar maken." "Helemaal goed, ik ga effe met papa naar winkel." "Is goed." Zeg ik, Ze gaan en dahlia komt binnen lopen. "Aaa meid." Gil ik, ik knuffel der. "Hey girl." "Sem laat je ons met rust." "Ja zus." Zegt tie. We lopen naar de badkamer, ik krul der haar en zij doet mijn make-up. Dan wisselen we, we gaan naar onze kamer en we kleden om. "Ik heb nieuwe hakken." "Oe nice, ik heb ook haken mee." Zegt ze, ik vind hakken echt geweldig, ik ben misschien jong maar boeie. Dahlia vind mode ook helemaal geweldig "ga je anders mee naar mijn shoot overmorgen?" "Oe Ja kan wel." "Owww veel beter idee, we gaan zondag samen zitten want papa en mama gaan in ducout maar ik heb daar geen zin in." "Oe Ja isg meid." "Ik kan wel vragen of we in sky box mogen." "Ja kan." Zegt ze, ik bel opa en hij zorgt dat we alleen in de sky box kunnen. "Oké gelukt." "Lekker meid." Zegt ze. Ik maak een snap met der

"Wow schatjes, jullie zijn prachtige

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Wow schatjes, jullie zijn prachtige." "Dankje mam." We gaan nog effe zitten op de bank "ow ja, ik en dahlia gaan zondag samen in de sky box want dat mocht van opa." "Oké helemaal goed." Zegt papa. We rijden naar het restaurant, het is fucking chique. We gaan zitten, justin en dayenne komen aanlopen. "Hey." "Hey mam." Zegt dahlia. "Jeetje meiden, jullie zijn echt mooi." "Dankje jus." Zeg ik. We bestellen eten "ow ja mam ik ga samen met feyen zondag in hun sky box." "Ow oke helemaal goed." Zegt dayenne. We bestellen eten "ey misschien kan ik aan thijs vragen of je ook model mag staan?" Zeg ik tegen der. "Oe dit zou nice zijn." "Ik vraag wel even." Zeg ik en app thijs. Er komt een ober aan, ik heb echt geen trek. "Feyen wat wil jij?" Vraagt mama. "Uhm uhm." Papa kijkt me aan "ik heb niet z'n trek doe maar die salade." "Feyen." Zegt papa. "Wat?" Hij kijkt me streng aan "ik heb echt geen trek." "Ik bestel wat extra friet en je eet mee." Zegt tie. Ik zucht "Prima." Zeg ik. Ik krijg een snap binnen van papa "feyen please, ik wil niet dat je je zelf ondervoed. Je bent echt heel belangrijk voor me." Ik kijk hem aan, ik stuur terug. "Weet ik pap, het spijt me en doe echt mijn best voor je." Het eten komt, ik heb toch wel trek en eet met papa mee. Hij doet een arm om me heen "Dankje prinsesje." Fluisterd tie. "Ey doe niet zo klef, ik ben mama niet." "Haha dan moet je effe wisselen want ik moet gewoon effe knuffelen." Ik wissel met mama, hij kust der. "Ja genoeg, ik probeer te eten." Zegt justin, we lachen. Als we het eten op hebben gaan we naar huis, ik douche en ga dan effe buiten zitten in de stoel. Ik word opeens gevoegd door een jongen, ik accepteer nooit zomaar maar hij lijkt me heel bekent voor te komen. Ik accepteer een stuur heyy, papa komt bij me zitten. "Feyen hoeveel weeg jij?" "Wat boeit dat, genoeg?" "Nee fey kom mee." "Wat nee hoezo?" Vraag ik. "Feyen mama en ik willen weten hoeveel je weegt, ik snap je bent model enzo maar je bent prachtig en zeker niet dik." "Ik voel me ook niet dik, ik heb gewoon niet z'n veel trek vaak." "Oké en dat kan maar je moet gewoon genoeg blijven eten." "Dat doe ik ook." "Oké dan is het goed, maar kom effe mee." Ik loop mee met tegenzin, hij gaat op bed zitten. Ik ga op de weegschaal staan "ho dat werkt zo niet, dat snap je toch wel." "Wat?" "Je moet naakt." Zegt tie, ik kleed me uit en ga er nog eens op staan, 38 kg. "Feyen, hier schrik ik echt van. Voor jou leeftijd hoor je zeker 45 te zijn." "Maar uhm ik weet niet hoe ik aankom, wat ik ook eet blijf ik dit." "Ik wil dat je gaat stoppen met gymen." "Wat nee pap please, dat is echt belangrijk voor me." Zeg ik. "Je blijft af vallen, dat is echt niet goed hoor. Zodra jij 45 kg aantikt mag je weer gymen." "Maar 45 is echt dik." "Wat? Dik? Nee dat is nog steeds heel dun." Zegt tie. "Maar please, ik ga dan maar 2 keer in de week en niet 4 keer." "1 keer." "Ugh prima." "Feyen ik wil gewoon dat je gezond bent, ik wil voor je zorgen." "En je doet genoeg, ik ben gezond." Zeg ik. "Niet als je zo weinig weegt, please doe het voor mij." "Prima, kunnen we dan nu iets van ijs gaan halen want ik wil hier snel van af zijn." "Je moet je niet helemaal vol gaan eten nu gelijk, rustig meer gaan eten maar dat kan wel." Zegt tie, ik doe schoenen aan en loop met hem naar het centrum. "Oe dat was mijn jeugd, ken je dat twislers?" Vraagt tie. "Nee." "Wat? Dat is echt fucking lekker. Gewoon ijs smaak die je wilt en dan toppings en dat word gemixd en dan krijg je fucking lekker ijs. Net een macflurry." Legt tie uit, klinkt goed. "Oké dat wil ik wel." We lopen er heen, je hebt fucking veel dingen en het is echt heel lekker allemaal. "Wat wil je groot of klein?" Ik twijfel "groot." "Oké twee grote twislers." Zegt papa en kiest toppings, ik ook. Hij betaald en dan lopen we langzaam terug "uhm dit is echt lekker." "Ja toch, ik ging altijd met ome ozan dit halen." Ik lach, we lopen langs de fanshop in het centrum. Hij is helemaal leeg, ik loop effe naar binnen "feyen wat ga je doen?" "Kom." Zeg ik. "O m g, feyen kökcü in onze winkel." Zegt een meisje, ik denk dat ze 20 is ofzo. Papa komt binnen lopen "wat ga je doen?" "Zal ik nu al vast shirt halen." "Kan je doen maar volgens mij gaan ze sluiten." "Nee hoor we blijven nog wel even open voor jullie." Zegt een man. Ik loop een beetje rond, papa is aan het praten. Ik loop langs de thuis shirts, die heb ik meer dan genoeg. Van 13 jaar geleden tot nu, ik heb inmiddels maar een aparte gedeelte van mijn kast met voetbal shirts. Er hangen ook shirts van vroeger die ik niet meer pas, psg bijvoorbeeld. Geen idee waarom ik die heb maar ze zijn wel mooi, ik heb zelfs een az shirt van mama van vroeger tijdens der jeugd opleiding. "En weet je al welke je neemt?" Vraagt papa. "Nee nog niet, ik twijfel." "Tussen?" "Thuis of uit?" "Dan neem je ze alletwee." Zegt tie. "Maar ik heb misschien contract maar wil sparen."Zeg ik. "Je denkt dat ik jou laat betalen?" "Uhm ja." "Nee hoor kies gewoon wat je allemaal wilt." Zegt tie. "Ow oké, maar ik wil alleen thuis en uit." "Niet trainings lijn?" "Nee hoeft niet." "Oké wat jij wilt." Zegt tie. Ik pak de shirts "wil je bedrukking?" "Uhm Ja, doe maar op uit kökcü 10 en op thuis feyen 15" Zeg ik. Papa kijkt me raar aan "15?" "Ja, ik heb iets met 15. Ik weet niet wat maar iets zegt me dat het mijn geluks getal is." Zeg ik.

je vader zou maar orkun kökcü zijn...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu