Hoe bedoel je iets anders. Ze kijkt me lang in me ogen aan. Papa en ik gaan nu officieel scheiden. Ik wist de woorden niet uit mijn mond te krijgen. Ik weet dat mijn vader niet de beste vader van de wereld is. Maar het blijft me vader. Hoe kan hij mijn moeder zoveel pijn doen! Terwijl ik mijn moeder omhels zie ik marcel vanuit mijn ooghoek de tuin instappen.*TRINGGGGGGGGGG*
Hoorde je zo'n 2 minuten lang. Ik trok de deur open. Wat moet je nou donder op!! Wat ben je voor een soort mens!! Heb je geen gevoelens ofzo!! Flikker op jood!! Schreeuwde ik uit boosheid. Voordat ik het wist had ik de deur al dicht geslagen. Toen ik me omdraaide zag ik mijn moeder me raar aankijken. Wat was dat nou? Zo spreek je toch geen mensen aan? Maar mam.... Nikste mam zulk gedrag vertoon je hier niet.Niemand begrijpt mij ook!! *Schreeuwde ik*
Ik pakte mij jas en liep uit huis. Ik hoorde mijn moeder op de achtergrond mijn naam schreeuwen. Ik neggeerde het volkomen en rende zo hard weg alsof de wereld verging. Ik ben gewoon uit huis weggelopen. Zo ver is het nog nooit gekomen. Ik wist niet naar wie ik kon gaan op mijn nieuwe school had ik amper vriendinnen. Op mijn oude school heb ik nooit echte vriendinnen gehad. En Marcel wil nadat van net echt niet meer met me praten. Naar wie moet ik nu gaan?? Ik besloot maar te gaan lopen tot dat ik niet meer kan.Opeens kom ik een bekend gezicht tegen.... Het was Tess!! Ik rende op haar af en omhelzde haar. Ze keek me raar aan. Hoe zit je d'r wel niet uit. Heel je haar is door de war. Ik ben zo blij je te zien zei ik snel. Ik ben van huis weg gelopen en ik wil echt niet terug. Kan ik misschien vanavond bij jou slapen. Nee helaas gaat dat niet mijn familie is op bezoek. Maar ik weet wel waar je wel kan slapen.
Waar dan vroeg ik verbaasd. Volg mij maar. Ik volgde haar maar zo hopeloos was ik. Ze nam me mee naar een afgelegen koffie shop. Mijn oom is de eigennaar hij heeft wel een kamer voor je. Het is misschien niet een 3 sterren hotel maar beter dan niets. Ze bracht mij naar een kamer helemaal boven in het gebouw of wat het ook moet voorstellen. Ik keek om me heen. Ik zag een kapotte bank, paar oude kastjes, een matras en een gebroken spiegel. Het was niet om aan te zien. Hier ga je slapen vanavond beneden is de zaak bij de eerste deur aan je linker hand zit de toilet zei ze. Oke heel erg bedankt. Tess bleef nog een uurtje met me maar toen moest ze toch echt naar huis. Het was ook laat bijna 23:00 uur.
Minder dan 30 min later hoorde ik geschreeuw beneden het leek wel of daar een conflict bezig is. Ik probeer er door heen te slapen maar dat is bijna onmogelijk. Opeens hoorde ik luidde gebonk tegen de deur aan. Ik kruip onder mijn sjaal die ik om had. Ik hoorde weer stemmen roepen. WIE IS HIER BINNEN!!! KOM ERUIT NU!! Net toen ik me wou verstoppen was de deur al open getrapt. Vanaf daar ging alles heel snel. Ik voelde een harde klap op mijn hoofd. En toen was alles opeens donker....
JE LEEST
True Or Nah?
Teen FictionHoofdrol spelers: Saskia Rens Marcel Stacey Sandy Tess Liefde maakt blind toch? Nou daar kan ik je alles over vertellen. Ik ben Saskia 16 jaar. En ik ben zoals elk ander kind wel eens verliefd geweest. Maar hoe ik mijn ware liefde heb ontmoet is t...