15. In de Problemen

97 35 5
                                    

Saskia P.O.V

Mam!! Ik ben thuis!!
"Oke schatje ik ben het avondeten aan het maken". " En mam heb je nog wat van de politie gehoord". "Oja nu je het zegt". " Die sporen die ze van jou vonden waren in een afgelaten gebouw, vlakbij het dorpje Sint-Jankoburg". "De politie vonden nog bloedsporen, de zaak is nog op volle gang dus ze zouden nog wel laten weten". "Oke mam ik ga even naar boven". " Is goed schat"
Terwijl ik naar boven loop voel ik mijn telefoon vol op trillen. Wanneer ik op mijn bed plons kijk ik op mijn mobiel. 35 gemiste oproepen wow wie zou dat dan zijn. Het was Rens, ik hem even terug bellen.
.................
Raar hij neemt niet op. Ow ik zie een whatsapp berichtje.

Rens: Ik dacht dat ik de ware had gevonden maar dat had ik dus mis. Hoe kun je zo iets doen heb je geen hart ofzo. Ik heb je gered van die zo gezegde ontvoeders. Ik heb je onderdak gegeven, ik heb je kleren gegeven. Ik heb je zelfs voorgesteld aan mijn vrienden. En je moet weten zo iets doe ik nooit maar dan nooit voor een meisje. Maar voor jou maakte ik een uitzondering. Maar inplaats van dat je mij liefde geeft. Speel je met mij emoties. Ga maar lekker verder zoenen met Marcel. Ik had dit het liefst van jou willen horen. Als je dit al voor mij geheim houd. Wat hou je dan allemaal nog meer geheim!! Je bent niets van dit alles waard. Ik heb spijt dat ik zoveel moeite voor je heb gedaan. Je hoort achter de ramen thuis BITCH!! HET IS UIT!!!!

Ik lag zo'n 10 minuten naar mijn mobile te staren. Ik gooide me telefoon weg en ging in mijn bed liggen. Ik dacht aan al die momenten met Rens. En er begonnen tranen uit mijn ogen te komen. Ik ben de liefde van mijn leven kwijt!! Waarom heb ik dit laten gebeuren. Terwijl ik aan al die dingen dacht. Bedacht ik me even, wacht wie heef dit eigenlijk aan Rens verteld. Het moet Marcel wel zijn, hij heeft het vast uit boosheid gezegd. Ik haat hem!! Ik haat mezelf!! Ik haat iedereen!! Ik probeerde Rens te bellen maar hij heeft mijn nummer geblokkeerd. Mijn moeder kwam binnen met het avondeten. "Wie bel je schat?" Niemand zei ik snel. Toen mijn moeder de deur uit liep besloot ik een dutje te doen.

Marcel P.O.V

Toen ik thuis was dacht ik nog even aan Saskia. Ze is zo'n Bitch!! Ik keek op m'n mobiel en zag dat ik in een groepchat zat. Hij was gemaakt door Tess. En alleen ik, Tess en Stacey zaten erin.

Tess: Heey mensen
Stacey: Tess waarom deze groepchat
Tess: Ik moet jullie wat vertellen
Stacey: Vertel dan....
Tess: Ik heb de video van zoenende Marcel en Saskia laten zien aan Rens hij was woedend. Hahahahhahaha
Stacey: hahahaha serieus?
Tess: Ja zeker
Ik: Wat heb je gedaan?!?!?!?!?

*Ting tong*
De deurbel ging, ik deed open.
Het was Rens en hij zag er niet blij uit.

True Or Nah?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu