Saskia P.O.V
Als ik onderweg naar huis ben denk ik steeds aan het telefoontje. Wie belt mij nou anoniem alleen Rens,Marcel en mijn ouders hebben mijn nieuw nummer. Als ik thuis kom ga ik gelijk naar boven. Ik zit een beetje op instagram wat foto's te bekijken als mijn telefoon weer afgaat. *BeepBeepBeep*
Ik: Hallo?
Anoniem: Is jou opdracht duidelijk?
Ik: waarom Rens?!
Anoniem: je weet wat je moet doen.
*TuutTuutTuut*
De anonieme beller heeft weer afgedrukt. Heb ik nu ook al een stalker. Eerst naar een nieuwe school waar iedereen mij haat dan wordt ik ontvoerd en nu heb ik een stalker? Alles wordt steeds erger hier.Ik loop naar beneden en ik doe mijn jas aan. "Mam ik ben zo terug!" Ik loop naar buiten richting Marcel zijn huis. Ik bel aan bij zijn deur. Zijn moeder doet open. "Hoi, is Marcel er?". "Nee Marcel ging met een meisje met lange bruine krullen naar het winkelcentrum bij de supermarkt". "Oke bedankt doei" ze doet de deur weer dicht en ik loop naar de supermarkt toe. Ik ga zitten op een bankje die in het midden van het winkelcentrum staat. "Kom we gaan hier zitten" hoor ik een meisje zeggen. Als ik achter me kijk door de grote plant die tussen de bankjes staat. Het zijn Marcel en Stacey. "En hoe zit het tussen jou en Saskia? Ik zag jullie vanmorgen op school ruzie maken". "Oh...niks bijzonders we hadden gewoon een ruzie maar ik heb spijt dat ik zoveel moeite voor haar had gedaan toen ze vermist werd. Ze betekent niks meer voor mij" antwoord Marcel. Ik heb nu wel genoeg gehoord ik sta op en loop naar hun toe. Ik zie dat Tess er ook bij staat. "Beteken ik niks meer voor jou? Dank je dat ik dat nu ook weet" zeg ik boos. "Was het vanmorgen niet duidelijk dat je me met rust moest laten? En nu stalk je mij?" Antwoord hij boos terug. "Marcel, ik wil geen ruzie!". "Ik denk dat het daar te laat voor is, moet je niet naar je rijke vriendje toe?" Zegt hij als hij opstaat. Ik hoor Stacey en Tess hard lachen. Marcel loopt weg en ze volgen hem.
Waarom is iedereen tegen mij. Ik zorg alleen maar voor problemen. Net wanneer ik weg wil lopen voel ik twee warme handen over mijn ogen gaan. "Wie ben ik". Ehmmm Rens.... "Inderdaad ik ben het". Heey schat wat doe jij hier nou? " Een beetje de buurt verkennen". "Waarom dan"? "Ik kom hier wonen, mijn moeder heeft hier een nieuwe baan gevonden".
* jeetje ook dat weer pfffff....*
Wat leuk nu kan niemand ons scheiden zei ik snel. " Als je het erg vindt kun je dat gewoon zeggen hoor". "Nee nee dat is het niet ik heb gewoon wat dingetje aan mijn hoofd".
" ow vertel". "Nou Marc... Marc..... Marcilla doet weer irritant". " Die marcel van jou begint me nu echt te irriteren waar woont die gast, ik ga nu naar hem toe". "Nee doe dat nou niet, je maakt het dan alleen maar erger". "Weet je het zeker schat?"
"Ja ik weet het heel zeker". "Oke ik moet nu gaan mijn moeder wacht in de auto op me". " Is goed Rensje". "Doeg schat" " Doeg schatje"Toen Rens net weg liep ging mijn telefoon weer af.
Anoniem: Nu is het genoeg, je geheim is niet meer veilig!! Je hebt genoeg kansen gehad!
*TuutTuutTuut*Tess [P.O.V]
Ik zag Rens deze kant uit lopen dus ik greep mijn slag. Ik trok hem een hoekje in. "Tess wat doe jij hier". " Dat is lang geleden hé". "Rens ik moet je wat laten zien". " Tess ik moet je toch niet weer uitleggen waarom het uit is hé"." Nee dat verhaaltje ken ik al".
"Maar kijk nou maar naar wat ik je wil laten zien". Ik leet hem het filmpje zien die ik had gemaakt. Toen marcel en saskia aan het zoenen waren. Ik zag het vuur uit Rens zijn ogen komen. Zo boos heb ik hem nog nooit gezien en we hadden zelfs 2 jaar verkering. "Ik zei het toch die Saskia van jou is niet te vertrouwen". Rens keek zo boos het leek wel alsof hij mij wat wou aan doen. " Dankje Tess voor de infomatie" zei hij. Hij liep weg, zijn moeders auto in. Ik had Saskia nog gewaarschuwd dacht ik bij mezelf. En ik begin zachtjes te lachen.
JE LEEST
True Or Nah?
Teen FictionHoofdrol spelers: Saskia Rens Marcel Stacey Sandy Tess Liefde maakt blind toch? Nou daar kan ik je alles over vertellen. Ik ben Saskia 16 jaar. En ik ben zoals elk ander kind wel eens verliefd geweest. Maar hoe ik mijn ware liefde heb ontmoet is t...