12. Een dood lopend weg?

143 46 7
                                    

Saskia [P.O.V]

Ik werd wakker opeens zag ik 4 ogen naar mij kijken. Het waren mijn ontvoeders!!! Ze tilde me op, ik probeerde tegen te strippelen maar dat hielp niet. Ze trapte elke deur open die ze zagen alsof niemand ze kon horen. Mijn ouders kamer stond op een kiertje dus ik kon ze nog net zien. Ze waren vast gebonden en ze hadden duck tape om hun mond gedaan. Nee schreeuwde ik!! Laat me los!! Ze liepen de tuin uit en gooide me een busje in. Ik zag helemaal niets, alles was donker. We reden zo'n 2 uur lang. Toen voelde ik het busje stoppen. Ze deden het busje open en de man zei: dit is je laatste dag op deze aarde. Hij pakte een pistool bij en richtte die precies op mijn hart. Opeens klonk er een luidde gepiep. Het klonk zo hard in je oren dat het pijn deed. Het was mijn wekker. Was dit allemaal maar een droom! En waarom gaat dat ding af op een zondag zo heb ik dat toch niet ingesteld. Ach laat maar heel de wereld is tegen mij. Toen ging mijn telefoon af. Het was de iphone die ik van Rens had gekregen. Dus hij moet het wel zijn.

Rens: Heey schoonheid
Ik: Heey rensje
Rens: En hoe voelt het om weer thuis te zijn?
Ik: Apart, niemand weet dat ik al thuis ben behalve mijn familie dan
Rens: Ow, dat komt wel goed schat maak je maar geen zorgen
Ik: Dat gaat moeilijk ik heb net een vreselijke nachtmerri gehad
Rens: Awh schat toch, denk daar maar niet teveel aan. Ik ben er toch voor je. En ik ga nooit weg dat beloof ik.
Ik: Awh je bent zo lief, want moest ik toch zonder jou....
Rens: Net zoveel als dat ik zonder jou kan, niets dus.
Ik: Awh schat toch...
Rens: Trouwens ik moet je wat vertellen.....
Ik: Ow vertel
Rens: Gister kwam ik 2 mensen tegen één jongen en één meisje. Zo lieten me een foto zien in de hoop of ik die persoon had gezien.
Ik: Owh vreemd
Rens: Ja nogal, en die persoon op de foto leek verdacht veel op jou. Volgens mij waren ze opzoek naar jou....
Ik: Huhh echt waar? Hoe zaten ze er uit?
Rens: Nou de jongen had slordig haar, was best lang en had bruine ogen. En het meisje had bruine/ rode volle lange krullen. En groene ogen.
Ik: Ik weet al wie het waren. Dat moeten wel Marcel en Stacey zijn. OMG dat ze zoveel moeite doen om mij te vinden!!
Rens: Wie zijn Marcel en Stacey?
Ik: Marcel is een goede vriend en stacey is een vriendin. Nou ja soort van vriendin.
Rens: Oke???
Ik: Sorry schat ik moet gaan
Rens: Is goed
Ik: Love you...
Rens: Love you too...

Marcel [P.O.V]
*de wekker gaat*

Ik heb zo slecht geslapen. Ik kan nie geloven dat saskia nog steeds niet is gevonden. Ik begin de hoop te verliezen. Maar als sas nooit wordt gevonden. Heeft Stacey dan geen super groot probleem. Want door haar vader is dit allemaal gebeurt. Ik denk maar dat ik bij Saskia op bezoek moet gaan om te kijken hoe het met haar ouders gaat. En misschien hebben ze al wat nieuws over Saskia. Ik had net gedoucht, mijn kleren aan en liep richting Saskia's huis. Opeens liep ik tegen iemand op. We lagen allebij op de grond. Oh sorry mevr.... Omg SASKIAAAAA?!??!?!?! Ik omhelsde haar zolang ze kreeg bijna geen adem. "Omg marcel ik heb je zo gemist." Ik jou ook Sas. "Ik kan niet geloof dat je voor me staat "zei ik. "Ik ook niet". "Er is zoveel gebeurt in de paar weken" zei ze. "Vertel mij alles" zei ik. " Ja ik zal je alles vertelen kom we gaan op dat bankje zitten bij het speeltuintje". " ja is goed" zei ik. Ze was al 20 minuten aan het vertellen hoe ze was ontvoerd en mishandeld werd. Nu is ze bij het stukje dat ze werd opgevangen door een jongen genaamd Rens. Toen begon de jaloezi wel naar boven te komen. En hoe ziet die Rens er dan uit vroeg ik. Je hebt hem al een keer gezien zei ze. Oh wanneer dan? Gister nog toen jullie op zoek waren naar mij. Hij heeft me alles vertelt. Over dat jullie mensen rond vroegen of ze mij hadden gezien. Ik wist niet dat Stacey dus wel een hart heeft. Zo lief van jullie. "Oh dus Rens was die jongen" vroeg ik. "Ja die jongen met vel blauwe ogen" zei ze. Oh oke zei ik. *Dit was mijn kans om te laten zien wat ik echt voor haar voel. Maar ik weet niet wat het was maar ik kon het gewoon niet met woorden opbrengen. Dus ik moest het laten zien*. Ik kwam met mijn gezicht dichterbij. En nog dichter bij. Ik probeerde haar te zoenen. Ik voelde haar hoofd langs mij heen gaan. Ze omhelsde mij. Toen ze me los liet zei ze: En nu hebben ik en Rens verkering. De wereld stond even stil. Ik zei tegen Saskia dat ik moest gaan. Toen ik weg wou lopen pakte ze mijn hand. Trok me naar haar toe en zoende me. Ik snap het niet meer ze heeft tocht met Rens?

True Or Nah?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu