18. Liefde maak blind?

102 31 10
                                    

Stacey P.O.V

Even op instagram kijken of er nog wat intressanst in staat. Omg er is weer een h*ren instapage gemaakt. Even kijken wie er dit keer allemaal voorschut worden gezet. Nee dit meen je niet Saskia staat er op! Er staat wat onder de foto. " Deze h*r laat twee jongens voor haar vechten, je moet wel ballen hebben om dit h*rtje gelukkig te maken". Omg ik kom niet meer bij, dit moet ik Tess vertellen.

Stacey: omg saskia staat op zo'n .... Instapage hahhahah
Tess: dat wist ik al hahah ik heb die page zelf gemaakt!
Stacey: omg hahhahah ik ga stuk , waarom heb je die page eigenlijk gemaakt?
Tess: niemand komt tussen mij en Rens!
Stacey: maar je vond marcel toch zo leuk.
Tess: zag je niet hoe Marcel's gezicht er nu uit ziet , alleen een echte man kan zulke klappen uitdelen . Rens is echt trouwmatriaal.
Stacey: hahah het zal wel...

* Sandy komt binnen*

"Sandy ga uit mijn kamer!!!" Roep ik "Zus wil je mee naar de ortho mijn buitenboordbeugel mag er eindelijk uit, nu zal ik niet meer gepest worden!" Zegt Sandy Blij. "Noem mij geen zus, dat jou pa met mijn ma gaat maakt ons geen zussen" Riep ik boos naar haar. "En ga zelf naar die klote ortho!!" Schreeuwde ik er nog boos achteraan "Wat ben jij voor een zus? Ik ga zelf wel naar de orthodonthist!!" Zegt Sandy bijna huilend.

Sandy P.O.V

*1 uur later*
Pff eindelijk ik ben er, waarom rijden die bussen naar Thellis om de uur i.p.v om de halfuur. Dat is zo vermoeiend. Hier wonen echt alleen maar rijke kakkers. Waar staat die orthopratijk ookal weer. Owh ik zie hem al.

*stapt binnen*
"Sandy neemt u maar plaats". " oké". Eindelijk ben ik af van dat lelijke ding dacht ik. "Sandy Wagenmans". "Dat ben ik". Na een lange behandeling was ik eindelijk klaar. Mijn tanden stonden mooi recht. Nu gelijk door naar de opticien om mijn lenzen op te halen. Ik ben die bril ook wel spuugzat. Ze zeggen dat de opticien in Thellis super goed is dus ik ga een kijkje nemen.

*40 min later*
Zo dat is wennen, om naar 3 jaar eindelijk met me tong mijn tanden te kunnen voelen. En die lenzen voelen ook heel raar. Ik wordt er gewoon een beetje duizelig van. Auwh!! En ik viel op de grond. Waar ben ik zojuist tegen aan gebots. Ik deed mijn ogen open en keek recht in twee mooie oceaan blauwe ogen. "Gaat het?" Vraagt hij. "Euh ja hoor". Hij stak zijn hand uit en hielp me omhoog. Hij keek me raar aan. " Ken ik je niet ergens van?". "Nee denk het niet" zei ik verlegen terug. "Owh sorry dat ik je liet vallen ik moest beter opletten" zegt de jongen verlegen. "Geef niet hoor, mijn ogen zijn ook niet de beste" zeg ik lachend. "Hahhahah ik heet trouwens Rens" zegt de jongen. Ik keek hem starend aan ik heb nog nooit in mijn leven zo'n schattige lach gehoord. " En jij bent?" Vroeg hij aarzelend "Owh euh ik heet Sandy" zeg ik verlegen "Sandy wat een mooie naam"zegt Rens met een glimlach. "Dankje jou naam is ook sexy uuuhm mooi" zei ik snel, mijn wangen werden vuurrood. "Hahah dankje" lacht hij verlegen. " Ben je nieuw hier?" Vraagt hij. "Nee ik moest hier wat halen voor mijn ogen". "Dat is niet nodig ze zijn al mooi genoeg". (Wacht wat zit hij nou met mij te flirten) " Dankje". Zeg ik.
"Ik ga maar eens doei Sandy". " Doei". Omg hij is zo knap!
*tuuuuuuuuut*
Shit daar gaat mijn bus! Wacht op mij!! En ja hoor dat wordt een uurtje wachten.

Opeens tikt er iemand op mijn schouders. Het is die knappe Rens. Hij duwde zo een motorhelm in mijn handen. "Ga je mee?" Vraagt hij.Waar naar toe?" Vroeg ik terug.
" Ik breng je naar huis, Die bus was voor jou niet waar?" Vraagt hij. Ja klopt" antwoord ik terug. "Kom achterop dan" zegt hij als hij een gebaar maakt. "Oké." Ik sprong achter op zijn vet coole motor." Hou je goed vast aan mij" zei hij."Oké maar weet je de weg dan?" Ja ik kom daar wel vaker ik zet je wel af bij de winkelcentrum". "Is goed en dankje". "Voor jou altijd". De rit leek uren te duren maar het ware eigenlijk maar 35 minuten. De 35 beste minuten van mijn leven.

Als we bij het winkelcentrum aan zijn gekomen, gaf hij mij een briefje en reed hij super hard weg. Ik deed het briefje open en er stond: heey cute eyes dit is mijn nummer x
Ik ben nog nooit zo verliefd geweest.

True Or Nah?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu