"Çocuklar toplanın bakalım buraya." İsmail hocanın bagirmasiyla herkes yaptığı işleri bırakmış ve hocanın karşısında dikilmişti.
"Hocam bir sorun mu var?" Ferdi takim kaptani olarak konuşurken bir yandan da Fenerbahçe ye geldiğinden beri takimca yaptığı pekte hoş olmayan şeyleri gözden geçiriyordu.
"Yok Ferdi aksine çok güzel bir haberim var." Diken üstünde olan oyuncular rahatlamış ve merakli bir şekilde hocalarına bakıyorlardı bu sefer.
"Sizi yeni takım arkadaşınızla tanıştırayım. Biliyorum ona herkese yaptığıniz gibi takım arkadaşı değil kardeşleri gibi davranacaksınız eminim." İsmai hoca kendin emin bir şekilde konuşurken yeni transfer de gelmişti.
"İşte yeni kardesiniz Tadic. Dusan Tadic."
Başta mert olmak üzere herkes anlamaz bir şekilde birbirine bakıyordu.
"Merhaba arkadaşlar Dusan ben beraber çok güzel bir sezon geçirmeyi diliyorum."
Dusan konuştuktan sonra karşısındaki kardeşlerine, içlerinden birini asla böyle görmüyordu, gidip teker teker selamlasip tokalasmaya başlayınca Mert sanki kırk yıllık asker arkadasini görmüş gibi Dusan in üzerine atlamış ve kocaman sarılmıştı.
"Abim benim be sen ne zaman söktün Türkçeyi böyle."
"Babamin bir çok türk arkadasi vardı ben de onların çocuklarıyla ben çocukken eh kaptım ben de bir şeyler."
"Vallahi abim İrfan dan daha iyi diksiyon var bır kaç derbi de karşı tarafa edebileceğin küfürleri de ogretirsek tamamlanacaksın"
Dusan duyduğuyla kocaman guldugunde buraya gelmesinin iyi bir karar olduğunu dusunmustu bir daha.
"Ogretirsin kardeşim." Mert Dusan in kendisine kardeşim demesiyle göğsünü kabarttiktan sonra ona ayiplayici bakışlar atan İrfana 'ne oldu amına koyayım' adlı bakışlarını atmıştı.
Dusan diğerleriyle de sarılıp tokalastiktan sonra sıra Edin'e gelmişti. Onca görüşmeyi silip atarak tek bir sözle menajerine bana ne kadar teklif ederse etsinler ben Fenerbahçe nin teklifini kabul edeceğim demesinin sebebi.
Edin'e sarılmak ve tokalasmak arasında gelip giderken Edin onu bır anda belinden kavrayarak göğsünü gozgsuyle bulusturmustu. Kafasını boynuna gömerken kısıkça da mirildanmisti.
"Beni ne kadar mutlu ettiğini bilemezsin. Yuvana hoş geldin Dusan."
Hoşbuldum demek istedi ya da herhangi bir laf. Fakat ağızından hiçbir kelime çıkamamıştı.
Sadece gülümseyebilmisti.
ANLAT HOCAM ANLAT MUN DAN FRED ALIP NASIL ALTAYİ GÖNDERDİN ONU ANLAT
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alo ben Edin abin |ED×DT
FanfictionDusan Tadic'in Beşiktaş için İstanbul'a indiği gece aşık olduğu adam Edin Dzeko dan Fenerbahçe ye davet alınca planlarını büyük ölçüde degiştirir.