11,ben ilacın olurum senin

438 31 8
                                    

TS maçına ve Goatcia nın dgsine özel ben geldim

"Hapşu! Efendim sevgilim?" Burun çekişlerimin arasında zar zor cevaplamıştım telefonu.

"Bebeğim sen hasta mı oldun? " Bu sorunun üzerine tekrar bir kuvvetli hapşurukla cevabımı vermiş oldum.

"Ya dün duş aldıktan sonra çok yorgundum direk atmışım kendimi yatağa. Camlar falan da sonuna kadar açıkmış grip oldum. "

"Kıyamam sana geliyorum o zaman yarım saate yanına. "

"Yok yok napacaksın gelip hastalık bulaştırırım sana da ben akşama iyileşirim. "

Elime yeni bir peçete daha alıp burnumu sildim.

"İtiraz kabul etmiyorum Dusan benim gelmem biraz uzun sürebilir. Sen yat dinlen anahtar var bende. "

"Ya vallahi zahmet etmeseydin ben ilaç içerdim geçerdi."

Araba çalışma sesi kulaklarıma dolmustu.

"Bekle ben ilacın olurum senin."

"Dusan güzelim ben geldim. "

Her geçen gün daha da aşık olduğum adamın sesini işittiğimde gözlerimi yavaşça açmış ve yüzümün dibindeki yüzüne baktım.

"Bu kadar yakınlaşma bulaştırırım sana da. İsmail hocanın seni de hasta ettiğimi duyarsa verecği tepkiden korkmuyor değilim. "

Gülümseyerek yüzümü ellerinin arasına alarak baş parmağıyla yanağımı okşadı.

"Yüzün kızarık ve sesin kısıkken çok tatlı oluyorsun her kelimen miyavlıyormuşsun gibi geliyor kulağıma. " son sözünden sonra dudaklarıma yapışmış ve alt dudağımı beynimin peltekleşmesine sebep olacak bir yavaşlıkta öpüyordu. Normal bir zamanda olsak asla hayır diyemeyeceğim bu daveti geri çekmek zorundaydım. Gerçekten hasta olmasını istemiyordum. Edin hastalıkları benden daha ağır ve sancılı geçiriyoru çünkü.

Edin den ayrılınca yanağına bir öpücük kondurmuş ve ondan biraz uzaklaşmıştım.

"İlacım olayım derken kendini de hasta edeceksin şapşal. "

Kıkırdamış ve dizlerini çöktüğü zeminden ayırmış elini bana doğru uzatmıştı.

"Gel bakalım o zaman minik bebeğime doktorculuk yapayım biraz. Gelirken bir kaç sebze almıştım umarım yapabilirim bir şeyler. "

"Sen yemek mi yapacaksın ölsem inanmam. "

Sahte bir sinirle çıkışmıştı bana.

"Allah Allah ne olmuş yapamaz mıyım? "

"Şaka yaptım hayatım her şeyi yaparsın sen ama zehirlenme ihtimalimin oldukça yüksek olduğunu da atlamayalım. "

"Yaa Dusan kızıyorum ama hadi kalkta kocanın marifetlerini gör. "

Yattığım yerde yorganıma daha da sarılmış boynuma kadar çekmiştim.

"Ama hiç kalkasım yok ki üşüyorum. "

"Dusan yapma böyle gel kalk. "

Yatakta sırtımı Edin'e dönmüş mızmızlanıyordum.

"Hayırrrr kalkmıyorum daha da hasta olurum yoksa hiç bakamazsın bana. "

"Kalkmıyor musun şimdi. "

"Tch kalkmıyorum. "

Bir anda üstümden yorganımın çekilmesine küfür edecekken Edin beni kucaklamış ve düşmemek için boynuna sarılmıştım ağzımdan küçük bir çığlık koparken.

Alo ben Edin abin |ED×DTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin