6,sen şimdi beni mi kıskandın?

546 47 28
                                    


ÇOK REZİLCE YANLİŞ VARMİŞ blümşer yalnış sırayla gitmiş aq ilk 5i okuduğunuzdan emin olun  çokta bi  baglantı yok aslında ama olsun hadi bb

Ezgjan'ın bahsettiği mekandaydık ve bana 'uygun' bir insan arıyorduk. Kendimi 16 yaşında veletken bahçedeki çocukları birbirimizle shipledigimiz zamandaymış gibi hissetmiştim.

Aslında buraya sadece Ezgjan'ı kırmamak ve grup halinde takılmak için gelmiştim. Konuşurken sadece Mert, Ezgjan ve ben olacaktık takımın çocuğu evli ya da sevgilileri olduğu için gelmek istememişlerdi. Bazıları da yorgun olduğunu söylemişlerdi

Fakat tam çıkacakken Edin aramış ve gideceğimiz yerin konumunu istemişti. Bir anda neyin kararını değiştirdiğini sorsam da sessiz kalmış ve istemiyorsan gelmeyeyim demişti.

Anında konuyu kapatmıştım çünkü gelmesini çok fazla istiyordum. Aslında sadece bugün yanımda olmasını değil her anımda yanımda olmasını istiyordum.

"Abi bak şimdi ben buraya böyle ara sıra geliyorum. Güvenilir yani Rahat ol."

Mert mekanın sahibiymiş gibi konuştuğunda barmene bir selam vermişti.

Biz de bir köşeye geçip oturduğumuzda Mert ve Ezgjan benim yanıma yakışacak birini arıyorlardı. Yaşlı teyzeler gibi.

"Ya Mert kör müsün be bu adamla benim taş gibi abim yan yana gelir mi? "

Mert inanmaz gibi bakmıştı.

"Ulan sen de kimseyi beğenmiyorsun be abi adamın nesi varmış? "

"Bak bak şu esmer çocuk daha iyi. " gözüyle karşıdındaki birkaç kişiyle konuşan adamı göstermişti. Yaklaşık benim yaşlarımda gibi gözüküyordu.

Edin daha şimdiden sıkıldığını belli ederek bana dönmüştü.

"Sen beğendin mi birini? " imalı sesine karşı yan bir şekilde gülmüştüm.

"

Aslında şu adam hiçte fena değil. Sen ne diyorsun? "

Gözlerimle beni süzen adamı gösterdiğimde Edin bana yaklaşmış ve elini belime koyup beni kendine çekmişti.

Tabiri caizse birbirimize kenetlenmiş bir şekilde dururken ben de vücudumu Edin e çevirerek ayaklarımı koltuğun üzerine katlamıştım.

Hareketimle Edin'in eli alta doğru kaymış ve kalçamı bulmuştu. Anlık olarak yutkunmuştu.

"Adam sana yiyecek gibi bakıyor. " Kulağıma doğru verdiği nefeslerle huylanarak yüzlerimizi karşı karşıya getirdim.  "Belki ben de onu istiyorumdur. " dediklerimle sadece Edin'i kışkırtmak istiyordum. Daha ne kadar abi kardeş ilişkisine devam edebilirdi merak ediyordum.

Dediklerimle o yeşil gözleri kararmış ve refleksle elinin altındaki kalçamı sıkmıştı.

Yüzümü buruşturup kısıkça yüzüne doğtru inkeyince yaptığının farkıma varmış olacakki benden ayrılmış ve dudaklarını kemirmeye başlamıştı.

Alo ben Edin abin |ED×DTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin