Başladığınız tarihi buraya bırakabilirsiniz :)
__________________________________________0553*******: Günaydın hayatımın aşkı:)
0553*******: hayatımın anlamı..
0553*******: ve en önemliside.. güzel sevgilim..
0553*******: Anka'm bırak da kanatların olayım artık..
0553*******: ne zaman mesajlarıma döneceksin..?
Siz: Lan oğlum yazmasana artık aq.
0553*******: ohaa bana yazdın!
Siz: evet?
Siz: kimsin lan sen? Ne yazıyon ikide bir!?
0553*******: kim miyim?; Hayatının aşkı, gelecekteki kocan ve şimdiki sevgilin..
Siz: lan! Bak oğlum yazma artık bana! Eğer seni bulursam ağzına s.. neyseee
0553*******: ama aşkım ayboluyo..
Siz: lan hâlâ aşkım diyor! Kimsin ulan sen!? Seni bulursam yedi sülaleni sikerim!
0553*******: Ne olur engelleme Anka'm
Siz: bi dakka.. lan adımı nerden biliyorsun? Sapık!
0553*******: jeton yeni düştü herhalde :)
Siz: bana bak lan! O sahiplik ekini alırım.. bir yerine sokarım! Yazma lan bana!
'0553*******' adlı kişiyi engellediniz.
2 gündür bana yazan bir numara vardı ve sinirlerimi bozuyordu. Tanımıyordum onu ve ikide bir bana aşkım falan yazıp duruyordu.
Adımı da biliyordu it. Bunu en yakın arkadaşım Vera'ya anlatmıştım. O da araştırmıştı ama kim olduğunu bulamamıştı.
Oturduğum koltuktan kalktım ve okul için hazırlandım. Erken kalkmıştım. Kahvaltımı yaptım ve okul çantamı ve arabamın anahtarını alıp evden çıktım.
Bu gün Vera'ya bir jest yapıp onu almaya gidecektim. Neden mi? Çünkü neden olmasın?
Vera'nın evinin önünde durdum. Ve Vera'yı aradım.
"Alo.." Vera telefonu açtı konuşmaya başladım "seni almaya geldim evden çık.. hadi yine iyisin ha.. bana hayırsız arkadaş diyordun ama çok hayır sever biriyim" dedim. Vera'nın gülme sesi geldi.
"Lan sen bana jest mi yaptın.. canım arkadaşım.. bekle hemen geliyorum" dedi dalga geçen bir ses tonunda.
Gülerek gözlerimi devirdim ve telefonu kapattım. Tam o sırada babam aradı.
"Günaydın dünyanın en iyi babası..!" Babam şu an sirketteydi ve çalışıyordu. Babam güldü "sana da günaydın" dedi ve devam etti "okula gittin mi kızım?"
"Şu an Vera'yı almaya geldim.. birazdan okula gideceğim" dedim.
"Tamam.. sadece seni merak ettim görüşürüz o zaman" gülümsedim "görüşürüz.." telefonu kapattım.Babam bu aralar çok yoğundu ve şu an Almanya'daydı. Büyük bir mimarlık şirketinin sahibiydi ve sürekli oradan oraya koşturuyordu. Benimle geçirdiği çok az vakti oluyordu ama yine de baba-kız zamanımızı güzel değerlendiriyorduk.
Annem ise yoktu. Yani benim annem ölmüştü.. beni doğurduğu da..
Babam ise çok yas tutmuş çok ağlamış ama bakması gereken bir kızı vardı.. bunun için kendini toparlamış ve hayatını bana adamış. Ayrıca 25 yaşında bir abim vardı. O da babamın yanında çalışıyordu.Annemi hiç görmemiştim sadece fotoğraflarda görmüştüm ama canlı canlı görmemiştim.
Annemi ne kadar özlesem de dik durmak zorundaydım. Anka Arsal'ın hayatına hoş geldiniz...
Evett yeni hikayemin ilk bölümünü nasıl buldunuz? Yakında bölümlerini biraz daha uzatacağım.
Bu kitabı uzun zamandır düşünüyordum. Umarım siz de beğenirsiniz.
Sonraki bölüme kadar hoşçakalın ❤️❤️❤️⭐Oy
&
💬 Yorum
🙏🏻🙏🏻🙏🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baş Belası -TEXTİNG-
Teen Fiction0553*******: Biliyor musun güzelim..? Adının anlamı masallardaki güzelliğiyle bilinen eşsiz bir kuşun adı... Tıpkı senin gibi eşsiz. 0553*******: görüyorum ki kanatların yok.. kanatların olmama izin verir misin? 0553*******: bana uçmana yardım edeb...