12.Bölüm

17 4 12
                                    


Selam Canlarımmm! Bu aralar çok yoğun olduğum için yeni bölümü zar zor yazdım.
Off bu okullar niye açıldı ki? Valla hiç bir şey yapmaya zamanım olmuyor bu meret yüzünden 😒😒
Neyse siz yeni bölümü okumaya geçin.. ben de biraz daha isyan edeyim 😁😁

Derste Aren bana bir şey sormuştu. Ben de anlamayıp Aren'e tekrar sormuştum. Tam o sırada gıcık fizik hocası bizi yakalamıştı. Ve bana ceza vermişti.

Verdiği ceza neydi tahmin edin. Tabii ki de okul kütüphanesinin düzenlenmesine yardım etmek!

Aren'de benim gibi ceza almıştı. O da bana yardım edecekti. Herkes gidecek ve biz okulda kalıp kütüphaneyi düzenleyecektik.

Ulan ben bu okuldan bir mezun olayım.. o fizikçiyi bulup onun anasını ağlayacaktım!

Ders bitimine yaklaşmıştık. Biraz daha bekledim. 5 dakika sonra zil çalacaktı. Ben cezalara alışıktım gerçi.. çünkü lisede ve orta okulda başımızı çok belaya soktuk.

Bu anılarım aklıma gelince gülümsedim. Ben anılara dalmışken zil çaldı. Herkes çantasını alıp çıktı. "Anka ben gidiyorum.. sana kolaylıklar dilerim.." dedi Vera.

Kafamı aşağı yukarı salladım. Aren lafa daldı "bana da diler misin..?" Diye sordu Vera'ya.

Vara güldü kafasını iki yana salladı sonra sınıftan çıktı ve gitti. Telefonuma bir mesaj geldi.

Baş belası: güzelim duydum ki cezaya kalacakmışsın.. ben de cezaya kalacağım.

Siz: lan sen de mi cezaya kalacaksın!? O zaman seni bulurum.

Baş belası: maalesef bulamazsın.. çünkü bizim dışımızda cezaya 6 erkek 3 kız kalacak.. beni o erkeklerin arasından bulabilirsen eğer.. ben olduğumu itiraf edeceğim..

Siz: seni bulacağım.. seni bulamazsam o diğer 6 erkeği döverim o zaman. Sonuçta sen de aralarındasın.

Baş belası: seni bekleyeceğim..

Telefonu kapattığımda Aren bana doğru geldi "hadi gel kütüphaneye gidelim.." dedi. Kafamı aşağı yukarı salladım. Birlikte kütüphaneye çıktık.

Daha önce buradaki kütüphaneye gelmemiştim. Kütüphane kocamandı! Nasıl tüm kitapları toplayıp düzenleyecektik!?

Aren'le şok içinde birbirimize baktık. Aren'e canı acımayacak şekilde vurmaya başladım "neden derste konuşuyorsun ki..!?" Aren kollarını kendine siper yaptı.

"Ya ama senin yüzünden..!" Aren'e vurmayı kestim.
"Aren..! Seni geberteceğim.." Aren kaçmaya başladı. Tabii ki de kovalamadım.

Elinde sonunda buraya gelecekti. Derin bir nefes aldım. Buraya bizim dışımızda 6 erkek 3 kız geldi. Erkeklere göz gezdirdim. Hepsinin de maaşallahı vardı.

Aralarından biri çok yakışıklıydı. Umarım o dur. Bir saniyeliğine gözlerimiz kesişti. O hemen önüne döndü.

Diğer erkeklere de baktım. Aren yanıma geldi. "Erkek mi kesiyorsun kanka..?" Ona döndüm.

Aren saçmalamaya devam etti "o zaman sen erkek kes ben de kızları keseyim" dedi.

"Ulan gerizekalı! Ne erkek kesmesi? Anonim kişiyi arıyorum." Aren kaşlarını çattı "kimin anonim? Senin anonim?" Elimi alnıma vurdum.

Dişlerimi sıkıp derin bir nefes aldım "Aren.. konuşma ve bana yardım et" dedim. Aren'in kolunu tutup çekiştirdim. Birlikte rafları düzenledik.

Aslında daha çok Aren düzenliyor ben de erkeklere bakıyordum. Aklıma Baş belasını aramak geldi.
Kimin telefonu çalarsa o anonimim olabilirdi.

Hemen telefonu açıp baş belasını aradım.
Kimsenin telefonu çalmadı.

Baş belası: bunu yapacağını bildiğim için telefonumu sessize almıştım:)

Hızla elinde telefon olanlara baktım. Hiç bir erkekte yoktu!

Siz: lan sen hangisisin? Hiç biri telefon tutmuyor.

Baş belası: bunu da tahmin ettiğim için mesajları bir kağıda yazdım ve arkadaşımın yazmasını söyledim.

Siz: lan sen bana kafayı mı yedireceksin!? Tahmin yeteneğini s..

Baş belası: ben de seni seviyorum..

Telefonu kapattım. Aren bana yaklaştı "kanka ben ikimize de kahve alıp geleyim mi?" Aklımda bir plan vardı kafamı aşağı yukarı salladım.

Aren kahveleri almaya gitti. O getirdiği zaman planımı uygulayacaktım ve başımın belası ortaya çıkacaktı. Tahmin yeteneği olan yakışıklıyı elbette merak ediyordum.
---

Arkadaşlar bölüm ile ilgili görüşlerinizi belirtebilirsiniz. Ayrıca sizler oy ve yorum yapınca emeğimin karşılığını almış gibi hissediyorum ve bu beni mutlu ediyor.
Onun için Vote ve Yorum atmayı unutmayınnn.
Sizi seviyorum ❤️❤️❤️

Baş Belası -TEXTİNG-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin