8.Bölüm

27 6 6
                                    

ARKADAŞLAR BU GÜN SADECE 1 BÖLÜM ATACAĞIM. ÇÜNKÜ BÖLÜMLER YETİŞMEDİ.

SEVİLİYORSUNUZ... HEPİNİZİ ÖPTÜM 💋💋💋

Ben kahvemi içerken telefonuma bildirim düştü.

0534*******: güzelim engeli kaldır be..

0534*******: hasretinden öldüm bittim.

0534*******: lütfennn engeli kaldır artık..

Siz: lan yine mi sen? Kimin numarası lan bu?

0534*******: bu arkadaşımın numarası.. sen beni engelleyebilirsin ama sana ulaşmam çok ta güç değil.

0534*******: hadi Anka'm.. kaldır engeli

Siz: senin aq. Kaldırıyorum engeli!

'Baş belası' adlı kişinin engelini kaldırdınız.

Baş belası: ohhh be! Sonunda.

Baş belası: bu arada siyahların içinde de çok güzelsin..

Baş belası: kahve içmeye ben de geleyim mi??

Kafamı kaldırıp etrafa baktım. Bu it bir yerlerden beni izliyordu. Ama baktığımda bana bakan veya telefonla uğraşan kimseyi görmedim.

Baş belası: beni mi arıyorsun? Beni arıyorsan çok uzakta arıyorsun.

Baş belası: boşuna arama beni bulamazsın.

Siz: hadi şimdi yanıma gel ve adam gibi tanışalım..!

Baş belası: olmaz! Döversin beni.

Siz: lan dövmeyeceğim hadi gel!

Baş belası: sen bana aşık olmadan senin karşına çıkmayacağım.

Siz: lan oğlum görmediğim tanımadığım birine nasıl aşık olayım?

Baş belası: merak etme sen.. ben seni aşık ederim kendime;)

Siz: denesene lan.

Baş belası: izle ve gör. Beni görmeden aşık olacaksın.. hem ban hem kalbime..

Siz: dkcnknxksnxn Ayn knk.

Baş belası: seni seviyorum Anka'm..

Telefonu kapattım. Vera'ya döndüm "şu bana yazan hakkında bir şey bulamadın mı?" Diye sordum. Vera kafasını iki yana salladı "adam devlet sırrı gibi saklanıyor" dedi.

Aren bana döndü "sen onun numarasını bana versene bi.." dedi. Kafamı iki yana salladım.

"Bırak yazsın.. eğleniyorum" dedim şeytani bir şekilde gülümsedim.
Aren göz devirdi.

Kahvemden bir yudum daha aldım. Aren'e döndüm "son bitiren hesabı öder!" Dedim. Aren'in kahvesi daha yarısından fazlaydı. İkimizde hızla kahvemizi içtik. Salak Aren benim kahvemin soğuk kahve olduğunu bilmiyordu.

Ben rahat rahat içerken o yana yana içiyordu. Kahvem bitti. Aren kahvesini bitirmeden masanın üzerine bıraktı eliyle ağzına hava verdi.

"Ağzım yandı..! Seninki yanmadı mı?" Dedi. Ben ve Vera kahkaha atıyorduk. Vera kahkahalarının arasında zar zor konuştu "salak.. onunki soğuk kahveydi"

Aren bana büyük bir şaşkınlıkla bakıyordu. "Bunu bana nasıl yaparsın!?" Dedi yapmacık bir kızgınlıkla.

Bilmem dermiş gibi dudağımı büktüm. "Hesaplar sende.." dedim. "Ben bu oyuna nasıl düştüm ya..?" Dedi Aren.

Güldüm Vera ona döndü. "Sen Anka'nın her oyununa düşüyorsun.. o senden biraz daha zeki" dedi.

Gururla üzerimi düzelttim. Aren kaşlarını çattı. Onun bu haline gülmeden edemedim.

Vera'yı dürttüm birlikte ayağa kalktık. "Hadi Aren bey.. öde hesabı.." dedi Vera.
Aren'de bizimle birlikte ayağa kalktı.

Aren kasaya geçerken biz de otoparka indik. Arabama ilerledim. Arabanın camına küçük bir kağıt takılmıştı. Kaşlarımı çattım kağıdı aldım ve açtım.

Deprem gibi girdin gönlüme,
Fay hattı çizdin beynime,
Enkaz bıraktın kalbimde,
Artçıları ise hâlâ devam etmekte.
                                ~Başının belası..

Düştüm. Ama yere değil bu nota düştüm. Vera arabanın içinde bana bakıyordu. Ona dönüp gülümsedim arabaya bindim ve öylece bekledim.

"O neydi?" Diye sordu Vera. Ona döndüm. "Sana söylediğim o kişi var ya.. bana bu notu bırakmış.." dedim. Notu Vera'ya uzattım. Şaşkınlıkla elimden aldı.

Notu okuduktan sonra 32 diş sırıtarak bana döndü. "Romantikliğin böylesi.." dedi gülümsedim.

"Bence bu notu yazan kişi çok yakışıklı olmalı.." dedi Vera. Umarım dediği gibidir. Kimsin sen Baş belası..?

⭐OY
&
💬YORUM
🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Baş Belası -TEXTİNG-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin