5.Bölüm

23 6 25
                                    

Arkadaşlar bu gün bölüm yetiştiremedim onun için sadece bir bölüm tek atacağım.

Oylamayı ve yorumlamayı unutmayın..

Abim ve babam gelmişti. Onlara vakit geçirmek için bir restorana gelmiştik. Herkes menüsünden birşeyler istemişti. Ben aç olmadığım için kahve söylemiştim.

Abim ve babam karşımdaki koltukta oturuyorlardı. Bu restoran deniz kenarındaydı. Babamın bir arkadaşının restoranıydı.

Arkama yaslandım. Masanın üzerinde olan telefonuma art arda bildirim düştü. Abim ve babam bana bakıyordu. Telefonumu aldım ve mesaj atan kişiye baktım.

Baş belasından mesaj gelmişti.

Baş belası: Anka'm inanamıyorum.. beni kaydetmişsin!

Baş belası: ne diye kaydettin?

Baş belası: gelecekteki kocam, Hayatımın aşkı, canım sevgilim, yada.. kanatlarım, biricik aşkım ve ya tek aşkım?

Baş belası: hangisiii?

Siz: Baş belası.

Baş belası: what dedin gülüm?

Siz: Baş belası aq. Neyini anlamadın?

Baş belası: Allah'ım sana geliyorum.. çok ikon bir sevgilim varrr! Tam hayalindeki gibi.

Siz: sevgili?

Baş belası: ben seninle sevgiliydim ama sen benimle istediğin zaman sevgili olabilirsin (çok geç olmasın..)

Bir kahkaha attığımda yine gözler bana dönmüştü. "Vera ya.. çok komik.." dedim. Babam kafasını aşağı yukarı salladı.

Siz: ndkjxxnksndnmxnx ciddi olamazsın..

Baş belası: çok ciddiyim ;)

Siz: 😳

Baş belası: hadi at bir fotoda galerimiz şenlensin.

Siz: siktir lan. Nerden bilcem kötüye kullanmayacağını?

Baş belası: ama Anka.. eğer atarsan sana kaçıncı sınıf olduğumu söylerim.

Siz: ulan pis şantajcı! Atıyorum.

Siz:

'Baş belası' adlı kişi çevirim dışı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Baş belası' adlı kişi çevirim dışı.

'Baş belası' adlı kişi çevirim içi.

'Baş belası' adlı kişi yazıyor..

Siz: haahahahaa 😂😂😂 ne oldu lan? Öldün mü?

Baş belası: bir bayılıp geldim. Bu güzellik halis midir?

Baş belası: Yavrum baban nereli? Nereden bu kaşın gözün temeli..?

Siz: kxndkcnxkxnxk işte böyle adamın aklını başından alırlar.

Baş belası: her gün alıyorsun güzelim:)

Siz: kapatmam gerekiyor.. abim bana şu an şüpheli bakışlar atıyor. Eğer seni öğrenirse ağzına sıçar.

Baş belası: Deniz abiye kendimi sevdireceğim ;)

Siz: bok sevdirirsin. Abim seni yerin dibinde bile olsan çıkarıp eşek sudan gelene kadar döver.

Baş belası: göreceksin sevgilim.. o da beni sevecek baban da.. sen de.

Siz: ayn knk.

Telefonu kapattım. Neredeyse akşam oluyordu. "Artık gidelim isterseniz.." dedi babam. Kafamı aşağı yukarı salladım.

Babamın şoförü gelmişti. Birlikte arabaya bindik ve eve doğru gittik.

Abim bana baktı. Gözlerimi kaçırdım. "Okul nasıl gidiyor abicim..?" Abime döndüm.

"İyi.." dedim. Abim kafasını aşağı yukarı salladı. Sanki bir şey söylemek istiyor ama söyleyemiyor muş gibiydi.

Eve gelmiştik. Arabadan indik. İçeri girdim. Babam bize döndü "çocuklar beni ararsanız çalışma odamda olacağım.." dedi ve çalışma odasına gitti. Ben de tam çaktırmadan yukarı gidecektim ki abim seslendi.

"Anka.." ona döndüm "efendim abi.." eliyle beni yanına çağırdı. Koltuğa oturdu. Ben de karşısına oturdum.

"Sana söylemem gereken bir şey var.." dedi. Derin bir nefes aldım. Kafamı aşağı yukarı salladım.

"Benim bir sevgilim var.." dedi. Gözlerimi kocaman açıp abime baktım."ne..!?" Ellerimi birbirine çırptım "kim peki..?" Diye sordum.

Abim gülümsedi "adı Gökçe.. Gökçe Çakır.." ben de gülümsedim. "Yenge güzel mi bari..?" Diye sordum.

Abim kafasını aşağı yukarı salladı. "Sizi tanıştırırım sonra.. ama bir sorun var.." dedi. Kaşlarımı çattım.

"Sorun ne..?" Abim gözlerini kaçırdı "onun bir erkek kardeşi var.. o da 21 yaşında.. yakışıklıda" dedi.

"Ee.. sorun ne peki?" Abim bana döndü "onun veya senin ona tutulmadan korkuyorum" kahkaha atmaya başladım. Kafamı iki yana salladım.

"Yok artık.." dedim. Gülmeye devam ediyordum. "Anka.. onunla görüşmeyeceksin.. biliyorsun seni herkesten kıskanıyorum.. ona göre davran" dedi.

Kafamı aşağı yukarı salladım. "Tamam.. peki başka birine-" abim sözümü kesti. "Hayır abicim.. başka birine de aşık olamazsın" dedi ve gülümsedi.

İnsanın abisinin olması çok zordu. "Bu haksızlık" dedim. Abim kafasını iki yana salladı alnıma bir öpücük kondurdu. Merdivenlere ilerledim ve odama çıktım. Kapıyı kapatıp içeri girdim.

Bölüm sonuuu 🎉🎉
Yarın bir bölüm daha atacağım. Görüşmek üzere.

⭐Oy
&
💬 Yorum...

Baş Belası -TEXTİNG-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin