Vera sonunda gelmişti. Arabaya bindi. Ona sarıldım o da bana sarıldı "nerede kaldın ya?" Diye sordum.
Vera bana döndü "ee... Kızım sen aradığında daha yeni uyanmıştım.. anca hazırlandım" dedi. Gözlerimi devirdim.
Okula doğru sürdüm arabayı. Şu an 20 yaşındaydım ve üniversiteye gidiyordum. Vera'da benimle aynı yaştaydı ve aynı sınıftaydık. Vera'yla çocukluğumuzdan beri arkadaştık. Arkadaşlıktan da öteydi kardeş gibiydik.
Okula geldik. Arabayı park ettim. Daha ders başlamamıştı. Çünkü insanlar yeni yeni geliyordu. Vera bana döndü "acaba Aren gelmiş midir..?" Diye sordu.
Aren'de bizim orta okuldan beridir arkadaşımızdı. Onu da çok seviyordum.
Aren biraz çapkındı. Kafamı iki yana salladım "bilmiyorum.. ama o salak kesin geç kalacak" dedim gülerek.Vera'da güldü arabadan indik. Çantamı koluma attım. Okuldan içeri girdik. Gözüm bir kenarda kahve içen Aren'e kaydı. Bizi görünce el sallayıp bize doğru geldi.
"Oo.. Aren bey.. bakıyorum da bu gün geç kalmamışsın.." dedim. Aren güldü "annem eğer okula geç kalırsam beni terlik seansının bekleyeceğini söyledi ben de göt korkusundan erken kalktım" dedi.
Vera ve ben güldük. Birlikte sınıfa geçtik. 10-15 dakika sonra ders başladı.
---Okul bitti ve okuldan çıkmak için hazırlandım. Çantamı aldım. Vera'yı abisi almaya gelmişti. Aslında Vera'nın arabası vardı ama Vera ehliyet sınavından 4 defa kaldı.
Salak arkadaşım her seferinde emniyet kemerini takmayı unuttuğu için kaldı. Onun için araba kullanmasına izin yoktu.
O sırada ehliyet sınavını tekte geçen ben, Vera'ya her fırsatta hava attım.Okuldan çıktım ve arabama bindim. Telefonuma bir bildirim düştü. Arabayı çalıştırdım ve eve sürdüm. Eve geldiğimde içeri girip mesajlara baktım.
0553*******: çok güzelsin.. ayrıca çok da zekisin..
0553*******: bu arada Aren kim? Sevgilin değil dimi?
0553*******: herkese yavşıyor eğer sana da yavşarsa bana söyle bebeğim:)
Lan ben bunu engellemiştim! SMS'den yazmış it herif.
Siz: lan senin beynini dağıtırım çocuk! Aren'e laf etme o benim arkadaşım.
Siz: hem sen Aren'i nereden tanıyorsun? Lan yoksa sen beni mi izliyorsun!
0553*******: Anka sakin ol kuşum.. seni izlemiyorum.. sadece arada görüyorum
0553*******: ne olur beni engelleme Anka'm.. sana çok aşık oldum.
Siz: lan seni tanımıyorum bile! Hem senin beni kandırmadığını nereden bileceğim? Ayrıca kuşum ne aq.
0553*******: seni asla kandırmam. Çünkü seni gerçekten seviyorum. Sen beni tanımıyor olabilirsin ama ben seni tanıyorum.
Siz: nerden tanıyorsun beni? Adımdan başka ne biliyorsun ki?
0553*******: herşeyi..
Siz: kanıtla lan!
0553*******: tmm
0553*******: en sevdiğin yemek mantı.. en sevdiğin renk siyah.. doğum günün 6 Ekim 2003. Burcun Terazi. Bu kadarı yeterli mi?
Siz: oha amk!
Siz: sapık mısın yoksa!? Bu kadar bilgiyi nereden öğrendin?
0553*******: ya sevgilim ama ayıp oluyo artık.. sapık değilim. 2 yıldır peşinde koşuyorum. 2 yıldır sana sırıl sıklam aşığım.
Siz: sen ciddi misin? Koskoca 2 yıldan bahsediyorsun. Seni tanımıyorum belki de hayatımda hiç görmedim sana güvenemem. Üzgünüm.
0553*******: benden rahatsız oluyor musun?
Siz: seni tanımıyorum.. yani yabancı birinin bana mesaj atması.. hoşuma gitmiyor.
0553*******: tamam.. ama şunu bil.. sana olan aşkım çok gerçek.
O daha fazla mesaj atmadı. Sanırım kalbini kırmıştım. Ama ben de haklıydım. Tanımadığım biri bana mesaj atıp seni seviyorum deyince insan inanamıyordu.
Telefonu kapattım ve koltuğun üzerine bıraktım. Yemek hazırlayıp yedim. Yorgundum. Yukarı çıkıp odama gittim. Yatağıma yattım ve gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baş Belası -TEXTİNG-
Novela Juvenil0553*******: Biliyor musun güzelim..? Adının anlamı masallardaki güzelliğiyle bilinen eşsiz bir kuşun adı... Tıpkı senin gibi eşsiz. 0553*******: görüyorum ki kanatların yok.. kanatların olmama izin verir misin? 0553*******: bana uçmana yardım edeb...