Yine yazmadım sana daha doğrusu yazamadım. İnsan olsan trip atmakta %100 haklısın. Ama lise 4 var yaaa lise 3 den bin betermiş neler yaşadım bu sene ben salak gibi o sınav stresinin arasına Cihan'ı sokuşturdum. Yazın sonunda konuşmaya başladık biz Cihanla sözde lys geçer geçmez sevgili olacaktık tekrar.. Ama paşam ygs den 2 hafta önce mesaj atmayı kestiii. Ona resmen yalvardım ya gururumu ayaklar altına serdim yapma etme bak sınavım var mesaj at. Tek söylediği meşgulüm. Pardon ya holding işletiyor sanki :D neyse ygs den bir hafta sonra ayrıldık zaten sanırım sınavın bitmesini beklemiş. Sonra Hazel akıllanır mı düşün bakalım? Hayır akıllanmaz. 10 haziranda saat gece 00.00 ı geçer geçmez aradım sözde doğum gününü ilk kutlayan ben olucam. Öküz uyuyormus teşekkür ederim bile demedi. Sonra lys den sonra konuşmaya başladık. Yine iki günde kavga ettik. O zaman ben ağır konuştum braz ondan bitti konuşma ama neyse ne :)
TERCİH ZAMANI
Biz bu zirzopla yine konuşmaya başladık sözde ben istanbul üniversitesini falan yazdım sonra bir kavga kıskançlık yüzünden. Hoppala paşam Malkara Keşan. Değiştirdim bütün tercihleri ailemin dizinin dibini yazdım uzaklaşmayacağım inat değil mi o beni başka kızlara tercih ediyorsa benimde ailemi tercih etmem gayet normal.
03.08.2014
Saat:14.00
Bak bak bu çocuk beni kıskançlıktan öldürmek istiyor yaaa hem o kızla aramda bir şey yok diye dil döktü hem çocuğu kızın evinin önünde gezerken görüyorum çıkmıyoruz kesinlikle yanlış anlama anı defterim ama bu çocuk hiç adam olmuyor yapacak bir şey yok.
Saat:20.00
İki mesajda kandırıldık yine. Hazel saf mısın aşık mısın diyorsun şu an duyuyorum. Sanırım safım konuşunca kandırıyo.. Annemin doğum günüydü bugün mevzuya oradan bir girdi en son sevgiliydik söz verdi üzmeyecekmiş bir daha :)
25.09.2014-28.09.2014
Aslında sana 3 günün birleşimini anlatıcam Cihan üniversite okuduğum ile geldi o kadar güzel zaman geçirdik ki anlatamam yanında İstanbul dan sevdiği bir arkadaşıyla gelmiş adı Mert bende çok sevdim. bende lisenin bana kazandırdığı en değerlim Elifle gittim buluşmaya :) bisiklet turuna , kahvaltıya , sinemaya gittik... Mükemmeldi ya tam anlamıyla bir gruptuk. Elifle Mert arkadaş yanlış anlaşılmasın.. Ama ben Cihanın bakışlarında o çocukluğu masumluğu yakaladım bu sefer üzmeyecek inanıyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOCUKLUK AŞKI
ChickLitRüya ve kabus, aşkın tam olarak tanımı bu olmalı.Aşk cesur ve yalanla tanışmamış insanların harcı.. Belki de çoğumuz aşkın en saf halini çocukluğumuzda yaşadık.Hazel ve Cihan'nın çocukluğundan itibaren yaşadıklarını Hazel'in ağzından sizinle paylaş...