Yaşasıııın! İstanbul'a Cihan'ın yanına gitmek için harika bir fırsat buldummm. Üniversitenin İstanbul gezisi var. Ve ben ailemden izin aldım. 25 ekimde gidiyorum yuppiiiiğ :D Bir günde olsa Cihan'ı görcem bu bana yeter :) hemen ne giyeceğimi düşünmeye başlamalıyım ya daaa en güzeli hemen alışverişe çıkmalıyım. Havalar soğudu gibi yağmur da yağıyor ne giyilir ki böyle zamanda :( üzülmeye vakit yok hazeel kendine gel.
12.10.2014
Bir işim düzgün gidebilir mi ?Gezi pazara değil cumartesiye denk geliyor ve Cihan o gün çalışıyor. İşler karıştı yine ama heveslendim gidicem banane geziyle olmazsa yalnız giderim. Cihan karşılar beni gece dönerim :)
27.10.2014
Heeey dostum :) Mükemmeldi. 25 ekim 01.00 da Mert -Cihanın arkadaşı-beni otobüse bindirip yolcu etti. Sabah Cihan İstanbul dan karşıladı arabayla gelmiş. O şapşala arabaya binmek istemediğimi söylemiştim ama İstanbul trafiğini görünce susup keyfini çıkarmaya başladım. Öncelikle güneşin doğuşunu izlemeye gittik daha sonra kahvaltıya :) Ben yoldayken saatler bir saat geri alındığı için çok erken İstanbul'a ulaştım.Forum İstanbul'a gidip otoparkta uyuduk :D seanslar başlayınca sinemaya gittik, vizyonda İncir reçeli 2 var tam bizlik konusu :D Sinemadan çıkınca Dolmabahçe'ye doğru yol aldık. Kırmızı ışıklarda durunca çocuklar para istedi ve onlara para verdi. Hiç tahmin etmezdim merhametli olabileceğini.. O hareketi beni öyle mutlu etti ki işte dedim benim çocuk diye tanıdığım artık adam olmuş :) Dolmabahçeyi gezdikten sonra ailesiyle buluşup akşam yemeği yedik. Zaten uzaktan tanışıyoruz ama artık yakından tanışmış olduk :) Yemekten sonra ailesi bana bir hediye aldı sonrada arkadaşı Murat ın yanına Best Coffe House gittik çok güzeldi taa ki vedalaşana kadar gece 12 de beni otobüse bindirip yolcu etti. Gelincede okul,devamsızlık işleri falan derken ancak yazabildim. Bir günde ne mükemmel şeyler yaşadım. Mesafeler aşka engel değil bunu Cihan'a kanıtlayana kadar durmak yok :D Cihan'ın artık koskoca bir adam olduğuna tanık oldum. :) Seni seviyorum adamım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOCUKLUK AŞKI
ChickLitRüya ve kabus, aşkın tam olarak tanımı bu olmalı.Aşk cesur ve yalanla tanışmamış insanların harcı.. Belki de çoğumuz aşkın en saf halini çocukluğumuzda yaşadık.Hazel ve Cihan'nın çocukluğundan itibaren yaşadıklarını Hazel'in ağzından sizinle paylaş...