20.02.14

3 0 0
                                    

Cihan ne yaptı biliyor musunuz? Beni aldattı hem de gözümün önünde. Bana yazmadı o kıza yazdı. Bana küstü,  ona gülücükler saçtı.Benim sesimi değil o kızın sesini beğendi. Beni dinlemedi arkadaşlarım bütün sorumluluğu üstümüze alıyoruz diyerek bir sosyal medya hesabından konuşmaya başladılar cihanla ilk akşamdan whatsapa geçtiler ikinci günse telefonda konuştular. Ne kadar basit bir insanmış çok büyümüşüm gözümde. Üçüncü gün ben artık dayanamadım. Sizde şu kalp var ya bendeki o kalp 3 günde yok oldu. Ne ağladım ne sızlandım. Sadece dedim ki o son şansı verip kendime ihanet etmeyecektim.  Kızla neler konuştu bir bilseniz?  Ben onu çok yanlış tanımışım. Her şer de bir hayır vardır derler. Bende insanların asla ikinci şansı haketmediklerini öğrendim. Şirketin arabasını kendi arabası gibi tanıttı kıza, sonra izmire gidecekmiş kızın yanına ama oradan önce gitmesi gereken 5-6 yer varmış. Daha kaç kız varsa...  Nisan mayısta deniz sıcak olurmuş mesela bunu da ondan öğrendim.  Askerden dönünce İzmirde yaşamak istiyormuş.. 3. Günü akşamı bitirdik olayı. Onun kırmızı montu ve kızın kırmızı rujuyla başlamıştı tanışma. En son aradığında üzerinde benim aldığım mont varmış onu tarif etti kıza.. Sonra arkadaşım üç gündür çok komik bir olay yaşadığını asla unutamayacağını ona da anlatmak istediğini söyledi. Sonra ben aldım telefonu Cihaaan dedim ve ona hakkımıda sevgimide helal etmediğimi ve kendisine ait olmayan şeylerle böbürlenmemesi gerektiğini söyledim. Sadece bibiliyodum dedi kekeleyerek. Umurumda olmadığını söyleyip kapattım.

ÇOCUKLUK AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin