Sześć jestęm dekós i mam problemy z wymową Uwu. Mam 17 wiekuw. Lubie dórzo żeczy ale najbardziej alfy. Są takie przystojne. Lubie terz gotować i spżontać. Wchodze do 4 podstawuwki, kilka razy nie zdałęm ale nie wiem czemu. Mam wiele plusuw ale terz minósuw. Zawsze jestem dobrym, słodkim i óroczym uczniem zawsze robiłem co mi kazali. Naprzyklad ostatnio pszyszedł nowy nauczyciel z wf. Przystojny alfa czesto zapraszam mnie do kantorka po zajeciach i kazał uprawiać gimnastykę, byl bardzo kohającym człowiekiem nawet ostatnio kupił mi sukienke i kazał mi sie w nia ubrać a potem nagrywał mnie i przyokazji dziwnie ruszał reka w spodniah. Inni naóczycirle jórz nie byli tacy mili. Moje oceny sa bardzo słabe więnc hciałem zrobic im prywatny pokaz rzeby podwyższyli mi je lecz oceny mam takie same i kazdy z nauczycieli patrzy na mnie z pogarda. Nie wiem czemu muj ojciec uwielbia patrzyć na mnie nago a jeszcze bardziej sie ze mna kompac( muj tatuś- chan ma 55 lat i nazywa sie endevor). Zawsze jak sie razem kompiemy widze ze jego kutas sie podnosi. Moja mame nie znam ale tata zawsze mowil ze potrzebował ja tylko do spłodzenia małego uroczego chłopczyka jak ja. Muwil tez ze jak by mu urodziła dziewczyne odszedł by od niej. Zawsze bardzo sie cieszyłem jak muj tatus-chan mnie chwalił. Lubiłem on niego komplementy poniewaz czułem sie chciany. Lecz zawsze zastanawiał mie jeden fakt czemó nie chodzimy w ubraniach po domó. Nikt z mojich znajomyh nie miał takiej zasady, lecz ja miałem codziennie po szkole pszed klatka schodowa mam sie rozebrać a wtedy tata chan patrzy na mnie z iskierkami w oczah. To była moja rutyna rano szykowałem sie do szkoły potem siedziałem w szkole a jak przychodziem do domu rozbierałem sie i klęczałam przed mojim wielkim tata i jego kutasem. Lecz pewnego dnia sie to zmieniło juz nie siedziałem przed mojim tata tylko przed mojim nauczycielem, przystojnym nauczycielem.
CZYTASZ
Muj kohany baka 🥵🤭🗿bakudeku🚽🥹
WerewolfMoja biografia, deku ma zaimki - cat/kitten, them/they, he, she,it ( książka pisana na serio) mam nadzieje ze wam sie spodoba hshshhshs Duzo sexu i przekleństwa ( narkotyczki tez sa Uwu) Mam 6 z polskiego wiec nie ma żadnych błędów. ( jestem analfa...