Chapter 2

96 7 4
                                    

Czekałem na mojego tatósia-chana przed jego praca. Nie mogłem doczekac sie powrotu do domu i zabawy z nim. Gdy tatus-chan wyszedł z pracy szybko do niego pobiegłem i sie przytuliłem. Po przywitaniu wsiedliśmy do auta, i ruszyliśmy do domku.

Gdy otworzyliśmy dziwi do domu muj kochany tatus podarował mi maly prezent. Był to struj pokojówki. Od razu przebrałem sie w to piekne wdzianko. Muj tatus czan gdy mnie zobaczył stał sie napalony i gotowy do działania. Kazał mi sprzatac podloge makra chusteczka i był zły jak miałem na sobie majteczki. Po skończonej pracy usiadłem na kolanka mojego tatusia chana i zaczolem mruczeć jak slodki kotek, ktorym jestem.

Da drugie dzień miałem kolejne zajecia wf z naszym nowym nauczycielem. Hcialem pogadac z nim sam na sam wiemc, miałem plan po zajeciah zaprosić go do mojego domku. Tatus na pewno sie ucieszy lubił poznawać mojich znajomych, ostatnio jak przyprowadziłem 4 przyjaciol muj tatus wręczył im podarunki w postaci niesamowitych przeżyć.( kto ten wie )

Jak zawsze rano razem z tata przyjechaliśmy pod budynek jego pracy, wykonaliśmy nasze poranne zajęcie i ruszyłem do szkoły żwawym krokiem.

Zajecia z wf miałem na 2 godzinie, wienc postanowiłem ze przed zajęciami bede sprzedawać towar przed budynkiem szkoły. Muj towar był najwyższej jakości, poniewaz kupowałem go od największej jakuzy w Sosnowcu. Towar za granicy jest najlepszy.
Poszłam do mojej miejscowy. Po hwlili czekania pszyszedl muj stały klient, Brajanek lat 9. Kupił odemnie towar i poszedł sobie w siną dal. Jak mówiłem mam duzo minusów i to jest ten pierwszy jestem bed boyiem. Sprzedaje narkotyki i alkohol nie letnim.( sam jestem nie letni ale jebac) Oczywiscie nigdy nie paliłem i cpalem poniewarz tatus czan mi zabronił, ale to nie oznaczało ze nie znałem sie na tych żeczah.

Po zarobieniu paru groszy wrucilem do szkoły na zajecia z wf. Zajecia sie zaczęły i oczywiscie minęły w świetnej atmosferze, poniewarz nasz pan był bogiem piękności. Po zajeciach chciałem pogadac z senseiem, lecz z jego kantorka unosiła sie dziwna aura. Wszedłom do pomieszczenia, a tam pan nauczaniem w futrzastym przebraniu. Musze przyznać wyglądał apetycznie. Alfa miał rurzowe uszka i niebieski ogonek. Wyglądał super duper uroczo i za wszelka cenę chciałem dotknąć jego futrzanego cialka. Poszlem do niego i złapałem jego futrzaste jajeczka. Sansei byl podniecony jak ja. Podniecają mnie takie futrzaki.( jestem furrysexual ) spojrzał na mnie rubionowymi oczkami i zapytał co robie. Ja odpowiedziałem ze macam jego jajeczka, a on z podniecenia zaczął mruczeć i ruszać prawa noga. Spojrzałem mu w oczęta i zrobiłem kupe. Sensie doszedł jak zobaczył mojego klopsika. A ja zaraz po nim. Lubiłem dojodzic na jego kolanach czułem sie tak bespiecznie. Tak świetnie sie bawiłem z nauczycielem-czan ze prawie zapomniałem dlaczego pszyszlem do mniego. Zaprosiłem go do mnie do domeczku, w środę o godzinie 27. Zaakceptował moje zaproszenie z ósmiechem.


😝😋😍😜

Muj kohany baka 🥵🤭🗿bakudeku🚽🥹Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz