Bölüm 3: ABBK

40 10 2
                                    

     Şok. Yaşadığım şeyin bir başka açıklaması olamaz. Şuan bana büyük ihtimalle "Ay Bade ne abarttın, alt tarafı çocuk istek attı?" diyorsunuz. Ama yaşadığım şokun daha farklı sebepleri var.

Mesela  profil fotoğrafındaki 'A' harfinin üzerine çarpı atılmış bir resim mi yoksa açıklamasındaki 'Sarışın Cadaloz-Gülme emojisi-' mi yaşadığın şokun sebebi Bade?

    Evet, böyle şeyler var arkadaşlar. Ama açıklamasına yazdığı şey beni fazlasıyla utandırıyor. "Sarışın Cadaloz" da ne demek ya? Ben bunları düşünürken ellerim beynimin düşünmesine izin vermeden hareket etti ve kabul et tuşuna bastı.

Ah, hayır olamaz Bade(!). Üstelik şuan sende ona istek gönderdiğinin farkında mısın?

    Evet. Bunu da yaptım. Maalesef bunları yaparken ellerim düşünmeme izin vermiyordu. Sanki bir anlığına beynim düşünmeyi de çalışmayı da bıraktı. Bir anda kendimi kendi hesabımda buldum. Google'dan 'B' harfinin üzerine tik atılmış bir fotoğraf buldum ve onu profil fotoğrafım yaptım.

SEN DELİSİN BADE(!).

   İçimde garip bir heyecan oluştu, hatta ve hatta şuan yatağımdan kalkmış zıplıyordum. Bu çocukta garip bir şey vardı ama ne? Hoşlanıyorum desem, hoşlanmıyorum. Yakışıklı mı desem, yakışıklı hatta baya yakışıklı arkadaşlar.

   Tüm bu düşüncelerden sıyrılıp yatağıma geri yattım ve yarını hayal ettim. OLAMAZ. Yarın cumartesiydi yani okul yoktu üstelik yarın için psikolog randevum vardı. "Off." Dudaklarımın arasından çıkan bu kelime şuan ki ruh halimi yansıtıyordu. Bu düşünceler ve bedensel olarak yorgunluğum beni uyumaya doğru iterken kendimi uykunun kollarına bıraktım.

                               *                           *                           *                      *                    *

(1 saat önce)  (Berkay'ın anlatımıyla)                                                                                                                            Odamdaki yatağımda öylece uzanıyorum, duvarıma asılı olan fotoğraflarımı inceliyorum; Aklımda o. Neden bilmiyorum ama gördüğüm, kokladığım veya duyduğum her şey bana onu hatırlatıyor. O güzel kahverengi gözleri, minicik yüzü, hayata karşı korkusu ve daha birçok şey.

    Bir anda aklıma gelen fikirle sınıfta onun hesabını bulup hesabına istek atmıştım. Üstelik profil fotoğrafımda "A" harfinin üzerine çarpı atılmış bir resim var ve açıklamamda Aleyna'ya söylediği cümle yani "Sarışın Cadaloz-Gülme Emojisi- yazıyor. Kabul edip etmediğini bilmiyorum. Bakmaya cesaret edemiyorum çünkü eğer kabul etmezse ne kadar büyük bir hayal kırıklığı yaşayacağımı tahmin bile edemiyorum. Ya hayatında biri varsa? Ah, hayır insanlara karşı hissettikleri çok farklı. Hayatında biri olabileceğini düşünmüyorum.

    Aleyna o günden sonra benim için bitmişti. Doğrusu ondan önceki günlerde de ne kadar yanlış biri olduğunu anlamıştım çünkü son günlerde bana yalan söylediğini ve daha birçok şeyi fark etmiştim. Ayrılmak istediğim zaman ise yalanlar söylemediğini, benden başka kimseyle takılmadığını söylemişti. Ama maalesef yanlış kişiye oynuyordu.

   Anlık gelen bir cesaretle yatağımda doğruldum ve baş ucumdaki telefonumu elime aldım. Telefonu elime aldığımda telefonun üstünde görünen bir bildirimle ayağa fırladım. Bildirim aynen şöyleydi: Berkayysoyluu1                                                                                                                      Badearsal3322 takip isteğini kabul etti. Hemen ardından gelen bir bildirimle bir kez daha şok yaşadım. Berkayysoyluu1                                                                                                                          Badearsal3322 seni takip etmek istiyor.

HENÜZ BİTMİŞ DEĞİLİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin